مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد پرسپولیس برنده هفتاد و پنجمین دربی پایتخت باشد.

 

فرشاد پیوس گفت: بچه های پرسپولیس در این بازی به دلیل حضورشان در ته جدول نسبت به تیم استقلال راحت تر بازی می کنند و استقلال هم برای رسیدن به امتیاز و عقب نماندن از تیم های دیگر تمام تلاش خود را می کنند که در این دیدار برنده باشد.

 

اما استرس استقلالی ها بیشتر از پرسپولیس است.

 

وی در مورد حضورش در تمرینات تیم پرسپولیس تصریح کرد: من چند دقیقه ای در تمرینات پرسپولیس حضور داشتم، بازیکنان پرسپولیس در وضعیت خوبی به سر می برند و از لحاظ روحی و روانی هم وضعیت خوبی دارند.

 

پیوس بیان داشت: این بازی را هرکدام از تیم ها ببرند شرایط خوبی در جدول رده بندی خواهند داشت و تیم برنده بعد از برد در این بازی مسلماً نیم فصل را بهتر به پایان خواهند رساند.

 

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اگر پرسپولیس در این بازی برنده باشد برای ما پیشکسوتان پرسپولیس هم بسیار خوب است چرا که هر موقع طرفداران پرسپولیس ما را می بینند از وضعیت تیم شکایت می کنند، اگر پرسپولیس در این بازی برنده شود حداقل برای 2 الی 3 ماه راحت خواهیم بود.

 

وی در مورد نتیجه این دیدار گفت: انشاالله که این بازی برای پرسپولیس خوش یمن باشد اما پیش بینی این دیدار بسیار سخت است و نمی شود در مورد نتیجه آن صحبت کرد.

 

پیوس در پاسخ به این سوال که برخی از پیشکسوتان پرسپولیس گفته اند هر تیمی که ضعیف تر باشد بهتر نتیجه می گیرد؟، تصریح کرد: نمی شود در مورد این موضوع قاطعانه صحبت کرد چرا که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

 

وی در پایان در مورد بهترین خاطره خود از دربی بیان داشت: سال 68 بهترین و قشنگترین دربی برای من بود، پرسپولیس در این بازی با نتیجه یک بر صفر از استقلال عقب بود که فریبرز مردادی به من پاس داد و من دروازه استقلال را باز کردم و این نتیجه موجب شد تا پرسپولیس قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)