مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه پرسپولیس تیم برتر دربی هفتاد و پنجم بود، اظهارات امیر قلعه نوعی پس از پایان مسابقه را غیر واقعی دانست.

 

علی جباری در خصوص کیفیت دربی 75 که با تساوی بدون گل به پایان رسید، عنوان کرد: دربی کسل کننده ای بود و چیزی نداشت که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

 

استقلال در شروع بازی خوب بود اما رفته رفته تحلیل رفت و فوتبال خوبی هم ارائه نکرد درحالی که بازیکنان بنامی در این تیم بودند.

 

وی افزود: پرسپولیس نسبت به 5 هفته گذشته خود بهتر ظاهر شد و در دربی از استقلال بهتر بود اما آنها هم فوتبال خوبی ارائه نکردند.

 

جباری در خصوص اینکه قلعه نویی مدعی شده با این بازی به قهرمانی استقلال امیدوار شده، عنوان کرد: قلعه نویی با توجه به شرایط روحی تیم و فشاری که در دربی وارد شده حرفه ای صحبت کرده و من این رفتار او را در این شرایط می پسندم. او نخواسته با جمله انتقادی روحیه تیم را بهم بریزد چون اگر می خواست واقعیت را بگوید تیم برای بازی آینده خود دچار مشکل می شد. من یادم است زمان رایکوف در اوج قدرت اگر یک مسابقه را بد بازی می کردیم او به قدری به بچه ها فشار می آورد تا بیدار شوند.

 

این بازیکن سال های دور آبی پوشان تصریح کرد: این استقلال نسبت به استقلال های گذشته امیر قلعه نویی عقب تر است و نسبت به سال گذشته هم ضعیف تر بازی می کند اما باید برای آینده تلاش کرد. بازیکنی مثل نکونام هنوز در این تیم جانیفتاده است. این تیم باید هماهنگ تر شود.

 

جباری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که پرسپولیس و استقلال در هفته های بعدی بهتر شوند. چون اگر این دو تیم قوی شوند تیم ملی قدرتمند می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)