مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به توهین های هواداران استقلال خطاب به محسن بنگر واکنش نشان داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون گفت: روز گذشته شاهد صحنه هایی بودم که هیچگاه در شهرآورد های گذشته اتفاق نیفتاده بود.

 

قبل از آغاز بازی با لیدرهای هر دو تیم جلسه ای گذاشتیم و قول مساعد گرفتیم که شاهد سکوهای آرام در ورزشگاه باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و برای اولین بار شاهد اعمال ناپسندی بودیم که تاکنون رخ نداده بود.

وی در ادامه بیان کرد: برای لیدر ها جوایزی را تعیین کرده بودیم که در صورت عدم بروز هر گونه مشکل در اختیارشان قرار دهیم.هدفمان این بود که شاهد بازی جذاب و بی تنشی باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و برای این که این اعمال زشت سرلوحه دیگر تماشاگران در بازیهای آتی نشود، برخورود و تصمیمات جدی در مورد تخلفات این بازی گرفته خواهد شد.

 

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت : به عنوان ناظر ویژه انضباطی به همراه 11 نفر دیگر در ورزشگاه حضور داشتیم و شاهد اهانت به محسن بنگر-بازیکن پرسپولیس از سوی تماشاگران استقلال بودم که برخورد جدی با این موضوع می شود. در واقع منتظر گزارش 11 ناظر به همراه گزارش داوران و ناظران سازمان لیگ هستیم تا بعدازظهر امروز نشستی را تشکیل داده و رای تخلفات بازی پرسپولیس و استقلال را صادر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)