مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال معتقد است نباید فقط نکات منفی دربی را دید.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان در مورد حواشی دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: دربی 75 درست مثل دربی های گذشته برگزار شد و البته حاشیه هایی داشت.

 

یکی از نکات مثبت این دربی پرشدن ورزشگاه و برگزاری برنامه های فرهنگی در زمین بود که به خوبی اوقات تماشاگران را پر کرد. این مسابقه یک بازی بزرگ است که سالی حداقل دو بار انجام می شود و یک بازی ویژه است. هر چند درگیری هایی روی سکوها بین تماشاگران رخ داد اما چه پیش از بازی و چه پس از بازی، در خارج از ورزشگاه درگیری بین هواداران دو تیم رخ نداد و حتی خسارتی هم به اموال عمومی وارد نشد. اینها از نکات مثبت روز گذشته بود.

 

بهروان ادامه داد: به هر صورت ما اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد را به کمیته انضباطی گزارش داده ایم. آنها خودشان هم با 11 ناظر مخفی به همراه رئیس کمیته انضباطی در ورزشگاه بودند و همه چیز را از نزدیک دیدند. من به ماجرای فنی دو تیم کاری ندارم و در این باره اظهار نظری نمی کنم اما تماشاگران دو تیم با انجام این حرکات بازی را از تب و تاب انداختند و باعث شدند تا بازی سرد شود. خود بازیکنان هم در این باره اظهارنظر کرده بودند و گله مند بودند. من شخصا به داور بازی هم تاکید کردم که همه چیز را گزارش کند.

 

سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت: فحاشی ها در ورزشگاه ها فقط در دربی دیروز نبوده و مدت هاست که وجود دارد. باید در این زمینه کار فرهنگی انجام شود اما نباید فقط نکات منفی را دید. نکات مثبت این دیدار هم باید دیده شود. بازیکنان در داخل زمین با هم دوست بودند و هیچ برخورد شدیدی مشاهده نشد. اینها نکات مهمی بود. همیشه درگیری ها از داخل زمین به سکوها منتقل می شد اما در دربی دیروز برخی سکوها سعی کردند درگیری را به داخل زمین منتقل کنند که خوشبختانه با درایت بازیکنان خوب این دو تیم ناکام شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)