مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اتفاقات رخ داده در دربی برخورد ریشه‌ای کند.

 

محمد رویانیان در مورد اتفاقات و حواشی‌ دربی 75 اظهار داشت: از اتفاقات رخ داده ناراحتم اما معتقدم این هواداران منتسب به پرسپولیس و استقلال نبودند. از شرایط پیش آمده و این رفتارها شرمنده هستم.

 

به همین دلیل ضمن عذرخواهی از تمام مردم به ویژه اهالی فوتبال و هواداران با شعور این رشته ورزشی از فدراسیون فوتبال و مخصوصا کمیته انضباطی و داوران شرافتمند فوتبال کشورمان نیز عذرخواهی می‌کنم.

 

وی ادامه داد: به طور جدی مسائل پیش آمده در دربی را از طریق باشگاه بررسی و افراد را شناسایی خواهیم کرد. آنچه در این بین مهم است اینکه این افراد طرفدار پرسپولیس و استقلال نیستند. این گونه رفتارهای زننده قابل قبول نیست و معلوم است یکسری‌ها پشت این ماجرا هستند. از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهم برای اولین بار به صورت ریشه‌ای به این موضوع بپردازد نه اینکه همه را با یک چشم نگاه کنند.

 

رویانیان تاکید کرد: نباید 100 هزار هوادار را به خاطر 10 نفر زیر سؤال ببریم. فدراسیون و کمیته انضباطی باید عمیقا به این موضوع ورود و افراد مخرب را شناسایی و با آنها برخورد کنند. آمادگی این را داریم که صد در صد با کمیته انضباطی همکاری کنیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی به خود اجازه می‌دهند با توجه به شرایط ورزشگاه دست به این کارها بزنند گفت: سؤال من همین است. چگونه گوجه و مواد پرتابی با توجه به تلاش همه جانبه مردان غیور نیروی انتظامی وارد ورزشگاه می‌شود؟ شما می‌دانید از ساعت‌ها قبل ماموران نیروی انتظامی در جاهای مختلف ورزشگاه آزادی در تلاش‌اند تا نظم و انضباط برقرار شود و موفق هم بودند اما برخی اشیا به صورت عجیب وارد ورزشگاه آزادی می‌شود. این وسائل را چه کسی وارد ورزشگاه می‌کند، پس این افراد مشخص هستند.

 

وی افزود: روز گذشته حتی از ورود بطری‌های آب معدنی به ورزشگاه جلوگیری می‌شد اما می‌دیدیم که بطری‌های آب هم به داخل زمین پرتاب می‌کردند. اینها از کجا آمده  بود آن هم با توجه به اینکه همه تماشاگران هنگام ورود به ورزشگاه مورد بازرسی بدنی قرار می‌گیرند. پس معلوم است اینها برنامه‌ای از پیش تعیین شده است و افرادی معدود به دنبال اهدافی هستند. ما باید این مجرمان را بگیریم نه اینکه 100 هزار نفر را خاطی بدانیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: باز هم از کمیته زحمتکش انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهم به صورت دقیق و ریشه‌ای برای اولین بار برخورد کنند. به چه دلیل باید باشگاه و هواداران میلیونی زیر سؤال بروند به خاطر 4 نفر آدمی که فقط به دنبال ایجاد مشکلات هستند. باشگاه پرسپولیس آمادگی این را دارد که به کمیته انضباطی کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)