مرجع خبری پرسپولیس : جلسه توجیهی داوران برای مربیان و کاپیتان‌های تیم‌های لیگ برتری در حالی برگزار شد که 13 مربی و سرمربی در آن حضور داشتند و از سرشناس‌ترین غایبان آن می‌توان به سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد.

 

جلسه توجیهی داوران برای مربیان و کاپیتان‌های لیگ برتری از ساعت 10:30 صبح امروز در محل اتحادیه فوتبال آغاز شد و ساعت 13:30 به پایان رسید.

 

 

در این جلسه حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری، عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال و غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ از طرف فدراسیون حضور داشتند. از سرمربیان حاضر در این جلسه می‌توان به علی دایی، امیر قلعه نویی، منصور ابراهیم‌زاده، محمود یاوری، حسین فرکی، اکبر میثاقیان، عبدالله  ویسی، مهدی تارتار و مجتبی تقوی نام برد.

 

باغ آبادی، اصغر مازیار، علیرضا مرزبان و اسماعی حلالی هم از طرف سرمربیان تراکتورسازی، ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس در این جلسه حضور یافته‌اند. بابک پورغلامی، یحیی گل محمدی، امید هرندی و ابراهیم قاسمپور در این جلسه غایب بودند.

 

حسین عسگری در این جلسه بوسیله ویدئو – پروژکتور درباره مسائل داوری صحبت و نکات لازم را به مربیان گوشزد کرد. در میان صحبت‌های عسگری تعدادی از مربیان هم نسبت به نظرات عسگری موضع‌گیری داشتند و با او بحث و جدل کردند. مسئولان برگزاری جلسه توجیهی داوری تاکید کردند که حضور مربیان در این جلسه الزامی است و برای کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد.

 

از کاپیتان‌های لیگ برتری ابراهیم صادقی، مهدی رحمتی، حسین پاشایی، علیرضا محمد، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی، مرتضی کاشی، مهدی جعفرپور و رضا حقیقی در جلسه توجیهی شرکت کرده‌ بودند. سرشناس‌ترین غایب در میان کاپیتان‌ها مهدی مهدوی کیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بود.

 

در انتهای جلسه و زمانی که علی دایی قصد داشت از اتاق خارج شود به شوخی مشتی را به شکم سید مهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال زد. از دیگر نکات حاشیه ای این جلسه می‌توان به شوخی بازیکنان با مهدی امیرآبادی اشاره کرد. امیرآبادی که چند ماه پیش بینی خود را جراحی کرده بود در جلسه توجیهی داوران سوژه شده بود و بازیکنان با کنایه در این خصوص با او حرف می‌زدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)