مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایطی که در دربی 75 کاملا هجومی بودیم ای کاش در بازی وقفه نمی افتاد.

 

غلامرضا رضایی به سوالات مطرح شده درباره دربی 75 پاسخ داد. رضایی اعتقاد دارد که پرسپولیس در هفته های آینده به مراتب بازی های بهتری را به نمایش خواهد گذاشت.

 

دربی 75 را چگونه دیدی؟

من قبل از این بازی هم در رسانه گفته بودم شرایط دربی با تمام بازی ها تفاوت هایی دارد یعنی اتفاقات گذشته تاثیری در این یک بازی دربی ندارد، شما روز گذشته همه چیز را دیدید.

 

منظورتان چیست؟

 ما در دربی 75 می توانستیم قطعا برنده بازی شویم. در نیمه اول بازی را بسیار خوب و منطقی آغاز کردیم حتی در نیمه دوم هم خوب بود اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که کمی جلوی کار ما را گرفت.

 

منظورتان کدام اتفاق است؟

وقفه ای که در هنگام پراندن برخی از وسایل به داخل زمین افتاد. به نظرم این اتفاقا سرعت بازی ما را گرفت ما حتی قبل از این اتفاق وقتی به بازی سرعت دادیم خودتان اگر دقت کرده باشید دو فرصت بسیار خوب داشتیم اما فقط به گل نرسیدیم.

 

برخی ها معتقدند پرسپولیس و استقلال در این بازی محتاط بودند؟

من از استقلال خبری ندارم اما ما برای برد وارد زمین شدیم. من هم تا آنجایی که توان داشتم دویدم تا تاثیر گذار باشم. انگیزه زیادی برای گلزنی هم حتی داشتم اما نشد ولی در کل این بازی نوید این را می داد که پرسپولیس در هفته های آینده با توجه به شرایط ایده الی که رسیده به مراتب بازی های بهتری را به نمایش می گذارد.

 

یعنی از بازی برابر فولاد موفقیت های پرسپولیس آغاز می شود ؟

اول باید بدانیم داربی تمام شد. ما بازی سختی را در اهواز داریم اما من مشکلی برای بازی در آن شرایط آب و هوایی خاص ندارم. امیدوارم که با بدست آوردن یک پیروزی مناسب دست پر به تهران برگردیم.

 

راستی در دربی 75 با رحمتی و مدافعان استقلال کری زیادی داشتی؟ چرا ؟

انگیزه زیادی برای گلزنی داشتم به خاطر همین اصلا نمی توانستم در زمین یک جا آرام قرار بگیرم. البته بازهم می گویم ای کاش برخی هواداران بیشتر صبور بودند و برخی از اتفاقات در ورزشگاه نمی افتاد. امیدوارم این بازی سکوی پرتابی برای موفقیت پرسپولیس در هفته های آینده باشد. البته اگر بازی زیاد زیبا نبود به حساب حساسیت های داربی بگذارید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)