مرجع خبری پرسپولیس : نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: به خاطر خستگی، نداشتن تمرینات منظم و افت قابل پیش بینی پس از مسابقات المپیک نتوانستم در لیگ جهانی الماس که در سوئیس برگزار شد عملکرد خوبی داشته باشم.

 

احسان حدادی افزود: قبل از سفرم به سوئیس گفته بودم که شرایط مطلوبی ندارم. افت نسبی ورزشکاران پس از مسابقات المپیک یک موضوع طبیعی و قابل پیش بینی است.

 

از سوی دیگر بنده به واسطه سفر از لندن به تهران و پس از آن هم سفر از تهران به فرانکفورت و لوزان خسته بودم، در حالی که رقبای من در اروپا بودند و از این بابت هیچ مشکلی نداشتند. از سوی دیگر پس از بازگشت از مسابقات المپیک درگیر مذاکره با پرسپولیس، مصاحبه با شبکه های تلویزیونی و مراسم های تقدیر بودم و به همین واسطه تمرینات منظمی نداشتم و فقط سه جلسه توانستم تمرین کنم. به همین علت عملکرد خوبی در لوزان نداشتم. حتی فردی که با پرتاب 67 متر در المپیک پنجم شده بود در این مسابقات 60 متر پرتاب کرد و در نهایت حذف شد.

 

حدادی در ادامه گفت: به واسطه مشکل ویزا نتوانستم به مسابقات بیرمنگام بروم. من با ویزای المپیک به شرطی می توانستم به لندن بروم که به کشورم برگردم و دوباره از ایران عازم لندن شوم. در مجموع با توجه به عدم آمادگی احساس کردم حضورم در این مسابقات چندان صحیح نیست. حالا هم با توجه به حضور هارتینگ نفر اول المپیک در مسابقات بیرمنگام فکر می کنم او نفر اول شود و کانتر که الان با 10 امتیاز صدرنشین است امتیازی کسب نکند. من امیدوارم که در مسابقات بروکسل که چند روز دیگر برگزار می شود بتوانم اول شوم و صدرنشینی را از کانتر پس بگیرم.

 

حدادی با اشاره به واکنش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از آنکه در مسابقات سوئیس نفر هفتم شدم در حال بررسی ایمیل خودم بودم که دیدم آقای رویانیان از طریق روابط عمومی باشگاه پیامی برای بنده فرستاده اند. ایشان با درک شرایط گفته بودند که افت ورزشکار المپیک طبیعی است. ایشان در پیام خود به بنده دلگرمی داده و روحیه بسیار خوبی به من دادند به طوری که وقتی ایمیل ایشان را خواندم تحت تاثیر قرار گرفته و خوشحال شدم که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نگاهی حرفه ای به کارم داشته و کارم را با وسواس پیگیری می کنند.

 

حدادی با اشاره به دربی 75 گفت: متاسفانه در راه بازگشت از سوئیس به تهران بودم و نتوانستم دربی را ببینم اما شنیده ام پرسپولیس موقعیت های خوبی برای گلزنی داشته است. حیف که پرسپولیس نتوانسته برنده داربی شود.

 

حدادی در پایان گفت: امیدوارم به عنوان ورزشکار پرسپولیس بتوانم در لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور و آخرین مرحله لیگ جهانی الماس و دایموند لیگ که در بروکسل برگزار می شود بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)