مرجع خبری پرسپولیس : رييس فدراسيون فوتبال گفت: كميته انضباطي آرايي دهد تا در داربي‌‌هاي آينده ديگر شاهد چنين رفتارهاي ناپسندي از سوي تماشاگران نباشيم.

 

علي كفاشيان كه در مجمع انتخاباتي هيات فوتبال استان هرمزگان شركت كرد، در اين باره گفت: در مجمع انتخاباتی استان هرمزگان، عبدالمجید دمیده با 25 رای از 30 رای ماخوذه، رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان شد.

 

پس از برگزاری مجمع از ورزشگاه اصلی شهر بازدید کردیم و با توجه به اینکه در روزهای آینده نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای امتیازدهی به ایران می آیند، برای رفع نقایص مورد نظر کنفدراسیون تذکراتی دادیم. البته در این دیدارمدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به همراه ريیس هیات فوتبال استان هم حضور داشتند.

 

کفاشیان ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت های استان هرمزگان مناسب است و تیم های فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال خوبی در لیگ های مختلف کشور دارند.این استان یکی از استان‌های فعال و برتر فوتبال کشور است و به نظر وضعیتی مثل کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را دارد و می توان اردوی تیم های ملی در فصل سرما را به جای کشورهای عربی در بندرعباس برگزار کرد.

 

ريیس فدراسیون فوتبال درپایان درباره داربی 75 گفت: دو تیم سعی کردند که برنده بازی باشند اما فرصت هایشان به گل تبدیل نشد. اینکه مردم استقبال چشمگیری از داربی داشتند و حساسیت و هیجان در بازی وجود داشت بسیار خوب بود. البته در دقایقی هواداران دو تیم هیجان زده شدند و اقداماتی انجام دادند که بازی را از کیفیت و تب و تاب انداخت که امیدواریم کمیته انضباطی این موارد را بررسی کند و نتایج را اعلام کند تا دیگر در داربی های آینده شاهد چنین مواردی نباشیم. چند سالی بود که دیگر چنین صحنه‌هایی را در داربی ها نمی دیدیم اما در کل نظم خوبی در ورزشگاه حاکم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)