مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت: استقلال در طول 90 دقیقه، هیچ موقعیت گلی ایجاد نکرد و جای افسوس است که برتری خودمان را با گل کامل نکردیم.

 

علیرضا نورمحمدی افزود: یکی از معدود بازی هایی بود که یکی از دو تیم حاضر در میدان در طول 90 دقیقه هیچ موقعیت گلی نداشت و برای ما باعث افسوس بود که برتری ما بویژه در نیمه اول با گل همراه نشد تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: مانوئل برای این بازی تدابیر خاصی را در نظر گرفته بود و پرسپولیس با طرح جدیدی بازی می کرد. در دقایقی از بازی با سه مدافع بازی کردیم و در همکاری با خط میانی اجازه ایجاد موقعیت را به استقلال ندادیم. آنها حتی در نیمه دوم تعداد هافبک ها را زیاد کردند اما در نهایت نتوانستند خط میانی ما را مغلوب کنند.

 

مدافع پرسپولیس با اشاره به اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در هر دو نیمه برتری با ما بود اما نیمه اول از تحرک بیشتری برخوردار بودیم و موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم. استقلال در نیمه دوم رو به بازی تخریبی آورد. همچنین با توپ های بلند سعی کردند بازی را از شکل خودش خارج کنند، اما با این وجود باز هم ما شانس های بهتری داشتیم.

 

نورمحمدی درباره بازی موفق خود در دفاع چپ گفت: من بیشتر نقش دفاعی داشتم و سعی کردم به شکلی بازی کنم که فشنگچی هم برای بازی رو به جلو آزادتر باشد. قبلا در راه آهن و ذوب آهن در این پست بازی کرده بودم. به هر حال هدف همه ما این بود که هیچ موقعیت جدی روی دروازه ایجاد نشود و بچه ها با همکاری هم به خوبی عمل کردند. من فکر می کنم این بازی برای پرسپولیس شروع یک دوران تازه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)