مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آمده ام این تیم را درست کنم و شاهنامه آخرش خوش است.

 

محمد رویانیان دیشب(شنبه) با حضور در شبکه جام جم اظهار داشت: ما لقب «پرسپولیس جهانی» را انتخاب کرده ایم و رسیدن به این رویا در پایان 3 سال کار بسیار دشواری است چون فشار زیادی را باید تحمل کنیم اما همت ما بلند است و مطمئنم می توانیم به مقام های والایی دست پیدا کنیم.

 

وی ادامه داد: از تیم فوتبال پرسپولیس راضی نیستم، چون افت فاحشی داشته ایم اما باید با قدرت ادامه دهیم و سیر صعودی را در پیش بگیریم. تیم ما باید ترمیم شود تا بتواند اوج بگیرد و به سمت قهرمانی حرکت کند.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره پرتاب اشیا به زمین مسابقه در دربی 75 تصریح کرد: مطمئن باشید آنهایی که گوجه فرنگی، سنگ و … پرتاب کردند نه هوادار پرسپولیس بودند و نه هوادار استقلال.

 

رویانیان همچنین گفت: نتیجه نگرفتن تیم ما عوامل ریشه ای دارد. این مشکلات برای چند سال است که جمع شده و حالا تیم به این روز افتاده است اما ما عوامل را شناسایی کرده ایم و کاری می کنیم که این مسائل ریشه کن شود. باید مشکلات را حل کنیم؛ من مدرک دارم، سند دارم و می دانم عوامل ناکامی چیست. افرادی هستند که می خواهند به ما ضربه بزنند و نیازی به بردن نامشان نیست؛  به موقع همه آنها را معرفی می کنم.

 

وی افزود: یکسری مسائل هم طبیعی است؛ مثل مشکلاتی که برای دنیزلی پیش آمد و باعث شد ما را تنها بگذارد. ما برای انتخاب مربی نام هرکس را آوردیم حاشیه درست کردند، دنبال متسو رفتیم گفتند موهایش بلند است و منشوری است. گفتند زیبا است! حالا مانوئل را با این همه افتخار آورده ایم باز هم مشکل درست می کنند. آقایان دائما مصاحبه می کنند و می گویند مربی باید برود و بدرد نمی خورد.

 

رویانیان در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: ما دنبال جذب نکونام بودیم اما گران بود نتوانستیم او را بخریم!

 

وی تاکید کرد: در عجبم چرا تلویزیون کوچکترین حرکات بازیکنان ما را نشان می دهد  و تحلیل می کند اما کارهای فرهنگی ما جایی در رسانه ملی ندارد. باید به استقلال و پرسپولیس بها داده شود؛ بنده به آقای ضرغامی ارادت دارم اما از این عزیزان انتظار داریم.

 

مدیرعامل پرسپولیس در خاتمه اضافه کرد: تا زنده هستم و روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نشسته ام این تیم را درست می کنم. شاهنامه آخرش خوش است. من با آقای آقای فتح الله زاده صحبت کردم و قرار است یا ما قهرمان شویم و استقلال نایب قهرمان و یا برعکس.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)