مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه ژوزه گفته هر 50 سال یک بازیکن می‌تواند 3 گل در دربی بزند اظهار داشت: اگر این‌طور باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند گلزنی کند.

 

ایمون زاید پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد دربی گفت: بازیکنان امروز دوست نداشتند مصاحبه کنند و من هم تصمیم داشتم صحبت نکنم.

 

از اینکه هواداران من را صدا می‌زدند و دوست داشتند بازی کنم خیلی خوشحال بودم اما این اتفاق نیفتاد و این اصلا برای من خوب نبود.

 

وی تاکید کرد: فکر نمی‌کردم در ترکیب جایی نداشته باشم. دربی خیلی بزرگ است. هر بازیکنی مثل من دوست دارد در این مسابقه بازی کند و این خیلی طبیعی است اما جای خالی این بازی در کارنامه عملکرد من دیده می‌شود.

 

زاید در مورد اینکه ژوزه گفته هر 50 سال یک بازیکن می‌تواند 3 گل در دربی بزند اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم ژوزه چه منظوری داشته است. اگر این طور باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند در دربی گلزنی کند. من نمی‌دانم منظور او از این صحبت‌ها چیست.

 

مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: اگر این طور باشد باید 50 سال منتظر بمانیم تا یک بازیکن بتواند گلزنی کند. ناراحت هستم و با وجود اینکه کار سختی دارم اما تلاشم می‌کنم تا دوباره به ترکیب اصلی‌ برگردم.

 

وی در مورد نتیجه بازی تصریح کرد: زیاد دوست ندارم در مورد این مسئله صحبت کنم.

 

زاید در حال پاسخگوی خبرنگاران بود که ناراحتی او کاملا مشهود بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)