مرجع خبری پرسپولیس : رضا شاهرودی می گوید ابهت پرسپولیس در دربی هفتاد و پنجم استقلال را گرفته بود و این تیم فقط برای نباختن بازی می کرد.

 

رضا شاهرودی در خصوص تساوی سرخابی ها در دربی هفتاد و پنجم، گفت: واقعا در نیمه اول از میدان داری و تسلط پرسپولیس بر بازی لذت بردم. تیم ما یک سر و گردن هم از نظر فنی و هم میدان داری از استقلال بالاتر بود و ابهت خود را به حریف دیکته کرد.

 

 

وی افزود: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بود، تیم ما فقط 3 موقعیت جدی گلزنی در نیمه اول داشت. اگر یکی از این موقعیت ها گل می شد 3 امتیاز برای پرسپولیس بود. ضربه سر کریمی که به تیر دروازه برخورد کرد یا پاس زیبای کریمی بعد از بهم ریختن خط دفاعی استقلال که قاضی قدر این موقعیت را ندانست.

 

شاهرودی اظهار داشت: توقع چنین نمایش پر قدرتی را داشتم و قبل از بازی هم گفته بودم دربی را نمی بازیم چون تجربه اش را داشتم. از بازیکنان پرسپولیس تشکر می کنم که قدرت خود را نشان دادند و اجازه ندادند استقلال حتی یک نصفه موقعیت روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند. آن ها نشان دادند اگر بخواهند می توانند در تمام بازی ها 3 امتیاز را بگیرند، نمی دانم در تیم چه خبر است که در سایر بازی ها انقدر با طراوت بازی نمی کنند. انسجام تیمی و تاکتیکی پرسپولیس در این بازی فوق العاده بود به خصوص مهدوی کیا با آن سن و سال در خط هافبک نشان داد تجربه می تواند راهگشا باشد و جلال حسینی و غلامرضا رضایی هم در خط حمله و دفاع بسیار خوب کار کردند.

 

شاهرودی در خصوص دلایل ضعف استقلال گفت: ابهت پرسپولیس کاملا استقلال را گرفته بود. نمی دانم قلعه نوعی چطور بعد از این مسابقه حرف از قهرمانی زد، خود هواداران استقلال هم شاهد بودند که پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر بود و باید پیروز می شد. بعد از این مسابقه به پرسپولیس خیلی امیدوار شدم. تنها نکته منفی بازی این بود که هواداران استقلال وقتی علی کریمی برای ارسال کرنر رفت به او سنگ پرتاب کردند و هواداران پرسپولیس هم به این موضوع واکنش نشان دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)