مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون با تاکید بر اینکه حتی اگر رویانیان نیز با وی تماس بگیرد دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس به تعویق نخواهد افتاد گفت: پرسپولیسی‌ها می‌توانند به جای هواپیما با قطار سریع السیر به اهواز بروند.

 

غلامرضا بهروان در خصوص زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و پرسپولیس و همچنین ملاقاتی که با سرمربی تیم ملی داشت ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

مطمئن باشید دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و پرسپولیس از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر ساعت 20 روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و علی رغم درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه این دیدار به تاریخ دیگری موکول نمی شود.

 

وی در خصوص اعتراض سرپرست تیم پرسپولیس مبنی بر اینکه امکان تهیه بلیط هواپیما برای سفر پرسپولیس به اهواز در تاریخ مقرر وجود ندارد، اظهار داشت: من به سرپرست تیم پرسپولیس گفتم که شرایط برای همه تیم‌ها یکسان بوده و برای آنکه تقاضای لغو سایر دیدارها نیز از سوی باشگاه‌ها مطرح نشود ما دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس را به هیچ عنوان به تاریخ دیگری موکول نمی کنیم و من در خصوص این موضوع توصیه پذیر نخواهم بود.

 

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سرپرست باشگاه پرسپولیس به ما گفت که آیا انتظار دارید با اتوبوس از تهران به اهواز برویم که من به وی گفتم، شما می توانید با قطار سریع السیر که امکانت کامل رفاهی نیز دارد به اهواز بروید.

 

بهروان با تاکید بر اینکه اعتراض پرسپولیسی‌ها برای لغو بازی راه به جایی نخواهد برد حتی اگر خود رویانیان نیز با وی تماس بگیرد، در خصوص زمان برگزاری دیدار معوقه تیم‌های استقلال و پیکان نیز گفت: با توجه به فشردگی جدول زمان بندی بازی‌ها طوری برنامه ریزی خواهیم کرد که دیدار تیم‌های استقلال و پیکان پیش از برگزاری هفته هشتم و یا نهم رقابتهای لیگ برتر برگزار شود.

 

وی با اعلام اینکه نمایندگان کنفدراسیون آسیا با یک هفته تاخیر برای بازدید از امکانات باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر به ایران می آیند، در خصوص دلیل این موضوع گفت: قرار بود نمایندگان کنفدراسیون آسیا ششم یا هفتم شهریور برای بازدید از باشگاهای حاضر در رقابتهای لیگ برتر به ایران بیایند اما به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد از AFC خواستیم که ورود نمایندگان به ایران با یک هفته تاخیر صورت بگیرد که این درخواست ما مورد موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت. بنابراین نمایندگان این کنفدراسیون روز 14 شهریور به ایران خواهند آمد.

 

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در این خصوص تاکید کرد: ما به طور شبانه روزی با جلسات متعددی که با نمایندگان باشگاه‌ها می گذاریم و بازدید هایی که در این راستا انجام می دهیم در صدد برطرف کردن نقاط ضعف و کمبود باشگاه‌های حاضر در رقابتهای لیگ برتر پیش از ورود نمایندگان AFC به ایران هستیم.

 

وی افزود: تمام تلاش ما این است که با بسیج عمومی در فدراسیون فوتبال کمبودها و نقاط ضعف موجود در برخی از باشگاه‌ها را تا تاریخ 14 شهریور برطرف کنیم. البته در شهریورماه عده ای از نمایندگان کنفدراسیون آسیا برای بررسی میزان آمادگی ما برای میزبانی رقابتهای نوجوانان آسیا به ایران سفر خواهند کرد.

 

بهروان در خصوص جلسه ای که با سرمربی تیم ملی فوتبال داشت، گفت: روز جمعه کارلوس کی روش به محل سازمان لیگ آمد و جلسه 3 ساعته ای را با حضور وی برگزار کردیم و وی نیز از این نشست خیلی راضی بود . با توجه به حضور تیم ملی در رقابتهیای غرب آسیا قرار شد که برنامه ریزی خوبی را در این خصوص انجام دهیم که نه تیم ملی و نه باشگاهای حاضر در رقابتهای لیگ برتر آسیب نبینند. قرار شد پس از بازگشت کی روش از سفر این نشست‌ها همچنان بین طرفین ادامه داشته باشد.

 

وی در خصوص بیانیه برخی از دروازه بان‌های حاضر در رقابتهای لیگ برتر در مورد کیفیت نامطلوب توپ‌هایی که در جریان بازی‌های این رقابت‌ها استفاده می شود، گفت: توپ‌هایی که ما در رقابت‌های لیگ برتر استفاده می کنیم مشکلی نداشته و تاییده فیفا را دارد و استانداردهای بالای فدراسیون جهانی فوتبال را دارند. مشکلی که در این خصوص به چشم می آید نحوه نگهداری این توپ‌هاست. وقتی این توپ‌ها باد شد دیگر نباید اجازه داده شود که باد آن خالی شود. ما در مورد نحوه نگهداری این توپ‌ها دستورالعمل های لازم را به باشگاه‌های لیگ برتر داده ایم.

 

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه ای که صبح روز یکشنبه با مسئولان شورای تامین استان تهران داشت، خاطر نشان کرد: این نشست در راستای اتفاقاتی که در هفتاد و پنجمین دربی پایتخت  اتفاق افتاد برگزار شد و در آن به آسیب شناسی اتفاقات روی داده در دربی پایتخت پرداختیم تا در آینده دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. در مجموع جلسه بسیار خوب و سودمندی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)