مرجع خبری پرسپولیس : كاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سوء تفاهم بین ملی پوشان و رسانه ها بزودی برطرف خواهد شد و بار دیگر شاهد تفاهم این دو گروه كه لازم و ملزوم یكدیگر هستند، خواهیم بود.

 

محمد پنجعلی در باره امتناع ملی پوشان از پاسخگویی به رسانه ها اضافه كرد: فكر می كنم این موضوع از اصل صحت نداشته باشد چرا كه این دو قشر متعلق به مردم بوده و لازم و ملزوم یكدیگر هستند.

 

وی افزود: اگر هم اتفاقی در این بین افتاده باشد، به طور یقین یك سوء تفاهم است و اطمینان می دهم بزودی این مساله برطرف خواهد شد.

 

وی در عین حال از مقایسه ورزشكاران رشته های دیگر به خصوص ورزش های انفرادی با فوتبال و سایر رشته های گروهی دیگر انتقاد كرد و افزود: این مقایسه از اصل باطل است چرا كه هر ورزش جایگاه و شرایط خاص خودش را دارد و نبایستی بین این گروه ها مقایسه ای صورت می گرفت.

 

كاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اطمینان خطاب به ملی پوشان اظهار داشت: اگر این روزها كه تمامی ایرانیان از موفقیت های ورزشكاران مان در بازی های المپیك 2012 لندن مسرور هستند، مقایسه ای بین ورزشكاران و عملكردشان می شود مقطعی است و شرایط بزودی به حالت عادی باز می گردد.

 

بر همین اساس، ملی پوشان نیز باید با سعه صدر بیشتری با نمایندگان رسانه های جمعی و گروهی روبه رو شوند.

 

وی با بیان اینكه نتیجه گیری در ورزش های گروهی مستلزم برنامه ریزی و زیر ساخت قوی است، تاكید كرد: به طور یقین ما اگر در رشته های گروهی به خصوص فوتبال با برنامه ریزی كار می كردیم، امروز این مشكلات به وجود نمی آمد.

 

به اعتقاد وی مشكل فوتبال ما برنامه ریزی است و اگر برنامه ریزی درست بود، به طور حتم در این سال ها باید در لیگ برتر می توانستیم یك پدیده كامل به جامعه فوتبال معرفی كنیم و یا در نتیجه گیری، كارمان به اما و اگرها كشیده نمی شد.

 

پنجعلی ادامه داد: این در حالی است كه ما در رشته های دیگر به خصوص رشته های انفرادی زیرساخت های خوبی در كشور داریم و با برنامه حركت می كنیم.

 

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینكه رسانه ها پلی میان ورزشكاران و مردم هستند، تصریح كرد: رسانه ها وظیفه انعكاس رویدادهای ورزشی از جمله فوتبال را برعهده دارند كاری كه باعث تداوم این چرخه می شود.

 

به گفته وی اگر رسانه ها نباشند دیگر انگیزه ای برای قهرمانی باقی نمی ماند چرا كه هواداران آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به ورزشكاران را از طریق رسانه ها كسب می كنند و اگر اخباری بدستشان نرسد دیگر كسی هم برای تشویق به ورزشگاه نخواهد آمد.

 

وی، معتقد است بازار ورزش به خصوص فوتبال را رسانه ها گرم می كنند و اگر این روند ادامه پیدا كند همه از جمله فوتبالیست ها آسیب می بینند.

 

لازم به ذكر است، ملی پوشان فوتبال در اقدامی هماهنگ و پیش از برپایی اردوی تداركاتی این تیم در مجارستان، از مصاحبه با رسانه های جمعی و گروهی سر باز زدند. موضوعی كه تا به امروز ادامه داشته و به باشگاه های بزرگ از جمله پرسپولیس رسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)