مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حرکت بزرگی در جهت حرفه ای شدن پرسپولیس و استقلال انجام شد، گفت: خواسته ما از وزیر ورزش حمایت از اجرایی شدن این طرح است.

 

محمد رویانیان در خصوص توافق صورت گرفته برای واگذاری درآمد کامل تبلیغات محیطی ورزشگاه های وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در زمانی که این باشگاه ها میزبان هستند، ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

برای نخستین بار شاهد اراده هماهنگ فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در راستای تقویت دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس که جزء سرمایه های ملی هستند، بودم.

 

وی در همین خصوص افزود: ضمن تشکر از دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان و رسولی نژاد معاون ایشان که دیگر استقلالی نیستند و همچنین با تشکر از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال باید بگویم که با امضای تفاهم نامه واگذاری درآمد کامل تبلیغات محیطی ورزشگاه های تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایطی که این دو باشگاه در رقابت های مختلف میزبان هستند، حرکت خوب و بزرگی در جهت حرفه ای شدن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام شد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: آرزومندم که این اقدام مانند سایر اقدامات دچار آسیب، انحراف یا بروکراسی هایی که تاکنون بسیاری از برنامه ها و تفاهم نامه ها را مختل کرده، نشود.

 

رویانیان در خاتمه تاکید کرد: خواسته دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس از وزیر محترم ورزش و جوانان این است که از این تفاهم نامه در راستای اجرایی شدن حمایت کند.

 

نشست رئیس فدراسیون فوتبال با نماینده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حالی امروز دوشنبه برگزار شد که مقرر شد تمام درآمد تبلیغات محیطی دیدارهای این دو تیم در ورزشگاه‌های تختی و آزادی به حساب این دو باشگاه تهرانی واریز شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)