مرجع خبری پرسپولیس : هافبک برزیلی پرسپولیس قصد دارد برای انجام عمل جراحی پای مصدومش به پرتغال سفر کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد رویانیان امروز با حضور در درفشی فر جلسه ای را با روبرتو دسوسا هافبک برزیلی سرخپوشان برگزار کرد تا در خصوص آینده این بازیکن تصمیم گیری شود.

 

 

کادر پزشکی باشگاه پرسپولیس پس از هفته ها سرانجام تایید کرد این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده و نیاز به انجام عمل جراحی دارد به همین خاطر تصمیم گیری در خصوص آینده این بازیکن به رویانیان سپرده شد چرا که در صورت انجام عمل جراحی، هافبک برزیلی تقریبا تا پایان فصل قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود.

 

سوسا نیز تمایل دارد که عمل جراحی در ایران انجام نشود. او قصد دارد برای ادامه درمان به پرتغال سفر کند و از آنجایی که پرسپولیسی ها قصد دارند نام این بازیکن را از فهرست خود خارج کنند، باید تمام حق و حقوق سوسا را بپردازند به همین خاطر با جراحی این بازیکن در پرتغال مخالفت کرده اند.

 

رویانیان امروز در جلسه با سوسا در خصوص این مسائل صحبت کرد تا در صورت رضایت باشگاه مبنی بر انجام عمل جراحی در پرتغال، هافبک برزیلی از بخشی از مبلغ قرارداد خودش صرف نظر کند. به این ترتیب نام سوسا از فهرست پرسپولیس خارج می شود تا یک هافبک دفاعی خارجی دیگر جانشین این بازیکن شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)