مرجع خبری پرسپولیس : فرشاد پیوس می گوید مهاجمان پرسپولیس باید تمرینات گلزنی و چهارچوب شناسی را بیشتر انجام بدهند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ فرشاد پیوس ابتدا در مورد تصمیم ملی پوشان در تحریم رسانه ها گفت: به نظر من این تصمیم حرفه ای نیست چرا که بازیکنان ملی باید ظرفیت انتقاد را داشته باشند.

 

 

رسانه ها حتی اگر از رونالدو و مسی هم بازی ضعیف ببینند انتقاد می کنند اما آن ها هیچوقت چنین برخوردی با رسانه ها ندارد. من سال ها در پرسپولیس بازی کردم و همیشه این انتقادات وجود داشت. آن زمان سه رسانه ورزشی بود که مدام انتقاد می کردند و حتی بعد از یکی از مسابقات نوشتند فرشاد پیوس چاق شده است و طراوت ندارد، به همین دلیل من تمرینات را بیشتر کردم تا فرصت انتقاد را از آن ها بگیرم.

 

پیوس در خصوص دربی هفتاد و پنجم گفت: کریم انصاری فرد و محمد قاضی بازیکنان بزرگی هستند اما به نظر من ایمون زاید باید حداقل در نیمه دوم بازی می کرد چون حتی اگر موفق به گلزنی نمی شد، حضور او در زمین بار روانی دو چندانی به خط دفاعی استقلال تحمیل می کرد.

 

پیوس در خصوص فرصت طلایی که قاضی در نیمه اول روی پاس فوق العاده کریمی از دست داد، گفت: من اگر جای قاضی بودم توپ را با یک بغل پا به زاویه مخالف می زدم و شک ندارم که آن موقعیت تبدیل به گل می شد. به نظر من مهاجمان پرسپولیس باید بیشتر تمرینات گلزنی و چهارچوب شناسی را در دستور کارشان قرار بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)