مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بار دیگر لب به تمجید از کاپیتان فعلی این تیم گشود.

 

ناصر محمدخانی در خصوص اظهارات اخیر مهدی مهدوی کیا مبنی بر اینکه از نظر تکنیک و سرعت بازی با او قابل مقایسه نیست گفت: مهدوی کیا به من لطف دارد اما به نظر من او از من هم بهتر است و در فوتبال ایران یک استثنا است.

 

 

وی افزود: مهدوی کیا توسط مربیانش خط به خط عقب آمد. او در بانک ملی به عنوان مهاجم بازی می کرد و انصافا همان زمان هم زیاد گل می زد و همه از تماشای بازی او لذت می بردند اما به تدریج به خط هافبک و حتی دفاع منتقل شد. اما استمرار حضور او برای 12 سال در بوندس لیگا کیفیت فنی او را اثبات می کند و به نظر من کیا در فوتبال ایران یک استثنا است.

 

 

محمدخانی می گوید: مهدوی کیا بازیکنی است که اگر از فوتبال خداحافظی کند شاید دیگر بازیکنی با ویژگی های او متولد نشود.

 

ناصر محمدخانی در خصوص تساوی در دربی هفتاد و پنجم هم گفت: در زمان ما حتی اگر بازی مساوی می شد همه از تماشای آن لذت می بردند. معمولا در بازی هایی که مساوی تمام می شد دروازه بان ها ستاره بودند و موقعیت های زیادی را از دو تیم می گرفتند اما دربی هفتاد و پنجم اینچنین نبود.

 

محمدخانی در خصوص سنگ پرانی در جریان بازی دربی هم گفت: زمان ما هم این مسائل وجود داشت اما شاید یکی، دو سنگ هم پرتاب می شد اما هواداران عموما اهل این مسائل نبودند و اصلا در جریان بازی تاثیری نمی گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)