مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق سرخپوشان اعتقاد دارد این تیم با چند برد خوب، راه قهرمانی را پیدا می کند.

 

محمد پنجعلی در خصوص امضای عهدنامه قهرمانی در تمرین دیروز پرسپولیس گفت: به نظر من این عهدنامه از نظر روانی بار مثبت دارد چرا که بهترین بازیکنان ایران در پرسپولیس جمع شده اند و باید هدف خود را مشخص کنند. به نظر من پرسپولیس با چند پیروزی متوالی می تواند راه قهرمانی را پیدا کند.

 

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص اینکه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده در طول 16 سال هیچ پولی از پرسپولیس نگرفته، گفت: مرحوم عبدو، مالک وقت باشگاه 50 هزار تومان به من داد تا پرسپولیسی شوم و بعد از آن یک ریال هم از پرسپولیس پول نگرفتم تا همین چند سال پیش که 20 میلیون تومان به من پول دادند، یعنی 16 سال بدون یک ریال پول برای پرسپولیس بازی کردم.

 

 

وی افزود: با آن 50 هزار تومان یک بی ام و از علی پروین خریدم که هیچوقت برای من ماشین نشد! همیشه مجبور بودم آن را هل بدهم و حتی خود پروین هم گاهی کمک می کرد، آن زمان قیمت دستم نبود و نمی دانستم یک بی ام و صفر کیلومتر چقدر قیمت دارد به همین دلیل پروین آن ماشین را 50 هزار تومان به من فروخت و در نهایت مجبور شدم با همان وضعیت آن ماشین را بفروشم.

 

پنجعلی ادامه داد: من همزمان با بازی در پرسپولیس کار می کردم و سعی کردم برای خودم درآمدزایی کنم. وقتی برای بازی به قطر رفتم پول خوبی گرفتم و با همان پول زندگی ام را ساختم و به جلو بردم.

 

پنجعلی در پایان گفت: من جوانی ام را در پرسپولیس گذاشتم و عاشق و دلسوز این تیم هستم. هر زمان احساس کنم کمکی از دست من برای پرسپولیس ساخته است بدون حاشیه و منت انجام خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)