مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه هامبورگ قصد دارد پس از خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال در پایان فصل جاری از وی به عنوان مربی تیم های پایه اش استفاده کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهدی مهدوی کیا قصد دارد در پایان لیگ دوازدهم با آویختن کفش ها از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کند و احتمالا به جرگه مربیان خواهد پیوست.

 

 

کیا در این خصوص می گوید: «دوست دارم با یک خاطره خوبی و قهرمانی پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم ولی حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، این آخرین فصل حضور من در مستطیل سبز خواهد بود.»

 

مهدوی کیا که یکی از محبوب ترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه هامبورگ محسوب می شود با پیشنهاد آلمانی ها برای فعالیت در تیم دوم هامبورگ مواجه شده است: «پیشنهادهایی مطرح شده اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

 

کاپیتان پرسپولیس البته ترجیح می دهد پس از خداحافظی از فوتبال حداقل یکسال را استراحت کرده و به خانواده اش اختصاص دهد اما هامبورگی ها قصد دارند او را برای هدایت تیم دوم باشگاه شان انتخاب کنند. تیمی که در دسته چهارم آلمان فعالیت می کند و معمولا سرمربی آن مهمترین آلترناتیو سرمربی تیم نخست بندر نشینان است.

 

باید دید مهدی مهدوی کیا در پایان فصل چه تصمیمی در خصوص آینده اش اتخاذ می کند و آیا به جرگه مربیان خواهد پیوست و یا ترجیح می دهد مدتی به دور از هیاهوی فوتبال باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)