مرجع خبری پرسپولیس : امیر عابدینی با منتفی شدن حضور دوباره اش در باشگاه پرسپولیس این روزها به یکی از منتقدان مدیریت محمد رویانیان در این باشگاه بدل شده.


عابدینی در مصاحبه های اخیرش بارها به این موضوع اشاره کرده که نتایج مانوئل ژوزه در پرسپولیس قابل تحمل نیست و اگر وی امروز روی صندلی مدیریت باشگاه بود، یک مربی دیگر را به عنوان جانشین ژوزه انتخاب می کرد.

 

این اظهارات عابدینی را اما با یادآوری قهرمانی سرخ ها در سال 1995 تا 97 با مدیریت عابدینی و سرمربیگری استانکو می توان رد کرد. استانکو در آن سال ها شروع ضعیفی با پرسپولیس داشت و با فاصله 6 امتیازی که از سوی تیم فوتبال بهمن ایجاد شده، کسی انتظار قهرمانی سرخ ها را نداشت.

 

عابدینی آن روزها به جای برکناری استانکو به این مربی کروات اعتماد کرد و پرسپولیس در نهایت عنوان قهرمانی لیگ را جشن گرفت. جالب اینکه استانکو و پرسپولیس در فصل بعد هم این قهرمانی را تکرار کردند!


استانکو البته در اردیبهشت ماه سال 74 یک پرسپولیس شکست خورده را تحویل گرفت. امیر عابدینی او را با تجربه هدایت تیم ملی به پرسپولیس آورد و این مرد کروات هم در آن روزها دقیقا شرایط امروز مانوئل ژوزه را تجربه می کرد. تیم شکست خورده و بی رمق با هدایت استانکو شروع خوبی نداشت اما رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرد و 2 قهرمانی لیگ را هم جشن گرفت.


پرسپولیس در سال 78 هم با هدایت پروین چندین پیروزی متوالی به دست آورد اما این نتایج در کارنامه پروین ثبت شده، در حالی که شاگردان مکتب استانکو کروات خالق این نتایج بودند. استانکو با میدان دادن به ستاره های بی نام و نشان پرسپولیس را از نو بنا کرد.


دست بر قضا ژوزه هم امروز ناچار به انجام چنین رویه است، بازی دادن به نفراتی چون اسماعیل زاده، نقی زاده، سیف اللهی و … که بدون تردید می توانند نقش پررنگی در آینده سرخ ها داشته باشند و پرسپولیس را از وضعیت کنونی خارج کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)