مرجع خبری پرسپولیس : آدمی نیستم که تن به هر کاری بدهم و دوست دارم وقتی در جمعی قرار می‌گیرم تاثیرگذار باشم.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص خبر حضورش به عنوان دستیار ژوزه مانوئل در تیم فوتبال این باشگاه گفت: صحبت‌هایی از قبل در همین ارتباط مطرح شد اما اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید شرح وظایف هم مشخص باشد و نمی‌خواهم به عنوان یک فرد بی‌تاثیر به این تیم بپیوندم.

 

اسماعیل حلالی با بیان این مطلب افزود: من نمی‌خواهم به جایی بروم که کمکی از دستم برنیاید. برای حضور در کادر فنی تیم بزرگسالان باید شرح وظایف من مشخص شود وگرنه آدمی نیستم که تن به هر کاری بدهم و دوست دارم وقتی در جمعی قرار می‌گیرم تاثیرگذار باشم.

 

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس متذکر شد: مسائل مالی برای من مهم نیست. بنده اهدافی را برای زندگی دارم که فعلا برای حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس برنامه‌ای نداشتم اما در برهه کنونی دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم.

 

وی ادامه داد: من در چند سال اخیر با کار روی تیم ب پرسپولیس در زمینه مربیگری دارای تجربه بسیاری شدم و دوست دارم یکی- دو سال دیگر با کار در این تیم تجربیاتم را اضافه کنم تا انشاالله به تیم‌های لیگ برتری و سطح بالا‌تر رسیدم دیگر اشتباه نکنم چراکه در سطح لیگ بر‌تر ممکن است اولین اشتباه شما آخرین اشتباه باشد.

 

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در لیگ دسته سوم با تیم (ب) پرسپولیس کار می‌کنم و می‌خواهم تجربیاتم را بیشتر کنم. در این شرایط اگر قرار است به تیم اصلی پرسپولیس بپیوندم باید وظایفم مشخص شود. نمی‌خواهم فقط یک جا را تنگ کنم. من به هیچ‌وجه تن به این شرایط نمی‌دهم.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس (ب) درخصوص اینکه تیم فوتبال این باشگاه با وجود خریدهای بزرگ و گرانقیمت نتوانسته نتایج لازم را کسب کند، گفت: به نظر من خرید زیاد مهم نیست، باید پشت سر هر خریدی یک تفکر باشد. پرسپولبیس در بعضی از پست‌ها آنقدر بازیکنان تراز اول گرفته که ترافیک بازیکن انجام گرفته اما از سوی دیگر در پستی مانند هافبک دفاعی بازیکنی را جذب نکرده که این خود باعث شده تیم با چالش‌هایی روبه رو شود. به طور مثال مهرداد پولادی به عنوان یک دفاع چپ کلاسیک باید در پست هافبک دفاعی بازی کند. متاسفانه نبود هافبک دفاعی باعث شده مهاجمان حریف با کوچک‌ترین ضد حمله، خط دفاعی پرسپولیس را تحت فشار قرار بدهند.

 

وی افزود: به نظر من خرید ایمون زاید، محمد قاضی و انصاری فرد همزمان لازم نبود چراکه هر ۳ بازیکن گویی در زمین یک نفر هستند. آن‌ها مهاجمین سان‌تر فوروارد محسوب می‌شوند و اگر می‌بینیم پرسپولیس مقابل استقلال بازی قابل قبولی را نسبت به بازی‌های قبلی ارائه کرد به این دلیل بود که غلامرضا رضایی به عنوان بازیکن سرعتی مکمل سان‌تر فوروارد بازی می‌کرد که به خوبی می‌توانستند همدیگر را تغذیه کنند.

 

حلالی تاکید کرد: متاسفانه با وجود اینکه محسن بنگر و سیدجلال حسینی سال‌ها در تیم ملی بودند به دلیل نبود هافبک دفاعی در تیم پرسپولیس در هر مسابقه زیر هجمه مهاجمان حریفان قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند آن‌ها نیز در حد انتظار ظاهر نشوند. در بازی پرسپولیس و فولاد بازیکنان حریف حملات پی در پی روی دروازه پرسپولیس داشتند و فقط ۶-۷ شوت به سمت دروازه شلیک کردند که در ‌‌نهایت هم دیدید دروازه‌بان پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می‌شود و زمانی که این اتفاق می‌افتد باید شما حساب کار دستتان بیاید تیم حریف چقدر حمله کرده که دروازه‌بان پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می‌شود.

 

این پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم مشکل تاکتیکی زیادی دارد، اظهارکرد: پرسپولیس باید در هر نیمه هر مسابقه حداقل ۳-۴ حمله روی دروازه حریفان داشته باشد تا حداقل یکی – دو گل به ثمر برسانداما در حال حاضر در هر مسابقه پرسپولیس نهایتا یکی – دو حمله روی دروازه حریفان ایجاد می‌کند که نهایتا آن مسابقه یا مساوی می‌شود و یا با شکست پرسپولیس به اتمام می‌رسد. از لحاظ منابع مالی هیچ سالی پرسپولیس به اندازه امسال تامین نبوده و رویانیان همه‌گونه امکانات را در اختیار داشت و مطمئنا اگر چند بازیکن از نفرات فعلی سال گذشته در پرسپولیس بودند این تیم نتایج به مراتب بهتری را می‌گرفت.

 

وی همچنین تصریح کرد: سال گذشته پرسپولیس سخت به دنبال کریم انصاری‌فر بود اما منابع مالی آن تامین نشد که این بازیکن را جذب کند. حتی یک بازیکن سان‌تر فوروارد هم نداشت اما در حال حاضر بازیکنان بسیاری به تیم اضافه شده‌اند ولی مربی می‌گوید من این تیم را نبستم و‌شناختی از بازیکنان ندارم، در این بین مردم تا حدودی به او حق می‌دهند اما بنده معتقدم او که از تیم شناخت ندارد باید به یک مربی داخلی به عنوان دستیار اعتماد می‌کرد تا به او کمک‌های لازم را بدهد. حتی اگر این فرد دشمن پرسپولیس هم بود باید جذب می‌شد اما آن‌ها حتی کاری کردند تا محسن عاشوری نیز از تیم جدا شود.

 

حلالی اضافه کرد: ماحصل عدم استفاده از یک دستیار ایرانی این می‌شود که ژوزه در هر مسابقه یک ترکیب متفاوت را به زمین می‌فرستد و از خود من که نزدیک به ۲ سال است تمرینات این تیم را زیر نظر دارم یک بار مشورت نگرفته اما یک مربی باهوش همواره سعی می‌کند از راه‌های نزدیک هر سریع‌تر وضعیت تیمش را سر و سامان دهد. در این بین محمد رویانیان زحمت‌های خود را کشیده که حتی ۲۰ مدیر دیگر هم بیاید نمی‌تواند مانند او کار کند. هر تیمی دوست دارد حتی یکی از نفرات فعلی پرسپولیس را داشته باشد.

 

وی افزود: اگر قرار است پرسپولیس که الان شانزدهم است در همین رتبه بماند یا به مانند پارسال دوازدهم شود به نظر من همین تیم ب پرسپولیس که در دسته سوم بازی می‌کند به مراتب می‌تواند نتایج بهتری نسبت به این تیم بگیرد، حداقل هواداران می‌فه‌مند که ما با یک تیم جوان درصدد هستیم طی دو سال آینده‌سازی را در این باشگاه برنامه‌ریزی کنیم اما با نفرات فعلی هواداران قبول نمی‌کنند حتی این تیم سوم یا چهارم شود.

 

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تعطیلی تمرینات این تیم افزود: پرسپولیس ۱۱ بازیکن اصلی دارد و ۳ بازیکن نیز تعویض می‌شود اما بقیه نفرات با وجود اینکه پول زیادی از این باشگاه گرفته‌اند و بازیکن حرفه‌ای محسوب می‌شوند اما تمرینات را تعطیل و به مسافرت می‌روند در حالیکه باید مربی برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا همچنان تمرینات خود را پیگیری کنند ولی این کار صورت نمی‌گیرد و این نفرات به مسافرت و خوشگذرانی خود می‌پردازند و در ‌‌نهایت این باشگاه و هواداران هستند که متضرر می‌شوند.

 

وی همچنین اذعان کرد: بسیاری از هواداران حتی چند هزار تومان هم در جیب ندارند، با این حال به استادیوم می‌آیند تا برای ساعاتی که هم شده با تماشای فوتبال زیبا مشکلات خود را فراموش کنند اما وقتی این امر محقق نمی‌شود و تیم خوب بازی نمی‌کند با پرتاب سنگ و گوجه اعتراض خود را نشان می‌دهند، بعد هم می‌گویند تماشاگران ما فرهنگ ندارند در حالیکه این طور نیست.

 

حلالی با اشاره به تمرینات ۳ ساعته تیم ب پرسپولیس گفت: تیم من آماتور است اما روزی ۳ ساعت تمرین می‌کند اما پرسپولیس به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لیگ بر‌تر روزی ۵/۱ ساعت آن هم ساعت ۷ شب به بعد تمریناتش را پیگیری می‌کند، این در حالی است که در این تمرینات هیچ‌گاه روی نقاط ضعف تیم کار نمی‌شود، به طور مثال در بازی پرسپولیس مقابل فولاد ضعف‌های فراوانی وجود داشت اما وقتی بعد از این مسابقه بر سر تمرینات این تیم رفتم هیچ‌گاه کادر فنی تمرینات را طرح‌ریزی نکرد که ضعف‌های دیده شده برطرف شود. ژوزه باید یک گروه آنالیز تشکیل داده تا در هر مسابقه ضعف‌های تیم را به سرمربی گوشزد کرده و او تمرینات را براساس این نقاط ضعف برطرف کند.

 

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان تاکید کرد: متاسفانه بازیکنان فعلی به مانند زمان ما عمل نمی‌کنند و هر سه -چهار بازیکن یک مربی می‌خواهد که نقاط ضعف و حتی امور شخصی آن‌ها را زیر نظر داشته باشد اما در زمان ما با جان و دل برای پرسپولیس کار می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)