مرجع خبری پرسپولیس : کریم انصاری فرد را خیلی ها مهم ترین و مستعدترین ستاره نسل جدید فوتبال ایران می دانند.

 

بازیکنی که توسط علی دایی به فوتبال ایران معرفی شد و با تجربه آقای گلی لیگ برتر به پیراهن پرسپولیس رسید. پیراهنی که انصاری فرد برای درخشش با آن انگیزه های زیادی دارد. 

 

مهاجم جوان فوتبال ایران در مصاحبه با مجله «نسل امروز» حرف های جالبی را بیان کرده که بخش هایی از آن را با هم می خوانیم:

 

 

* خدا شاهد است پدرم همیشه اول در مورد درس و دانشگاه از من سئوال می کند بعد فوتبال. جالب است بدانید یک روز خواب ماندم و نتوانستم به کلاس بروم، پدرم همان موقع تماس گرفت و پرسید رفتی دانشگاه؟ گفتم نه خواب ماندم! پدرم بدون هیچ حرفی تلفن را قطع کرد. مادرم هم به درس بیشتر از فوتبال بها می دهد.

 

* در خانواده من هیچکس به دنبال فوتبال نرفت چون همه ما درسخوان هستیم. برادرم با رتبه 109 کنکور در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف درس خواندن و بقیه برادران و خواهرانم هم همگی درس خوان هستند. ما 4 برادر هستیم و 3 خواهر هم دارم. شغل پدرم آزاد است و مادرم خانه دار ضمن اینکه هر 2 مدرک دیپلم دارند.

 

* پدرم و برادرم به من مشاوره اقتصادی می دهند. پولم را به آن ها می دهم تا برایم برنامه ریزی کنند. یک کارهایی هم انجام دادیم که فکر نمی کنم لازم باشد بگویم اما به طور کلی ساخت و ساز در ایران بسیار خوب است و به خصوص در تهران خیلی جواب می دهد.

 

* من در «IPAD» کلیپ تمام مهاجمان بزرگ دنیا را دارم و هر روز تماشا می کنم که در فوتبال من تاثیر بسزایی دارد. این فیلم ها را قبل از هر بازی یا جلسه تمرینی تماشا می کنم تا شرایط روحی و تمرکزم بهتر شود.

 

* در مورد پاس گلی که در بازی با ازبکستان به محمدرضا خلعتبری دادم باید بگویم کریس رونالدو در یکی از بازی های رئال در لیگ قهرمانان اروپا عین همین پاس را به کریم بنزما داد، او با پای چپش پاس داد و من با پای راست. فیلم آن را هم دارم، انقدر این فیلم ها را تماشا می کنم که در بازی ام پیشرفت کنم.

 

* من طرفدار رئال مادرید هستم و این تیم را خیلی دوست دارم. درست است که این شرایط وجود ندارد که از پرسپولیس به رئال مادرید بروم اما می خواهم ابتدا در یک تیم متوسط اروپایی بازی کنم و از آنجا به رئال مادرید بروم.

 

* به این زودی ها ازدواج نمی کنم!

 

* از بین همه بازیگران سینما و تلویزیون علی صادقی را خیلی دوست دارم. در فضای خانه هم چون نیاز به شادی دارم کارهای این بازیگر را دنبال می کنم. البته با خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون رفیق هستم اما نمی توانم تک به تک نام ببرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)