مرجع خبری پرسپولیس : وحید هاشمیان پس از مدت ها سکوت نتوانستند نسبت به شکسته شدن سر حسین فرکی در اهواز بی تفاوت باشد.

 

وحید هاشمیان در خصوص شکسته شدن سر حسین فرکی در اهواز گفت: واقعا جو ورزشگاه های ما بسیار بد است. در بازی دربی که انقدر به آن توجه می شود آن اتفاق ها رخ داد و بعد از آن هم در دربی گیلان. حالا هم که سر فرکی در اهواز شکسته می شود.

 

 

هاشمیان در پاسخ به این سئوال که آیا «تماشاگرنماها» عامل هنجارشکنی در ورزشگاه ها هستند گفت: این فقط بهانه است. مگر یک نفر بیکار است از بیرون بیاید فقط برای اینکه در ورزشگاه سنگ پرتاب کند؟ اصلا اگر این افراد تماشاگرنما هستند، چرا تماشاگران واقعی در مقابل رفتار آن ها واکنش نشان نمی دهند؟ حتما همه افراد حاضر در ورزشگاه موافق انجام چنین هنجارشکنی هایی هستند.

 

هاشمیان اظهار داشت: چطور که نوجوان یا جوان 20 ساله به خودش اجازه می دهد به سمت حسین فرکی که 40 سال در این فوتبال زحمت کشیده سنگ پرتاب کند؟ اصلا بحث فرکی نیست، من سال گذشته در آخرین بازی پرسپولیس در اهواز شاهد بودم که به مجید جلالی هم فحاشی می کردند، جلالی که سال ها برای این فوتبال زحمت کشیده، تحمل کار کردن در گرما و شرایط خاص آب و هوای اهواز را پذیرفت و دستاوردهای زیادی هم برای این فوتبال داشت.

 

مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص ورود به عرصه مربیگری و شایعاتی که در خصوص حضور او در کادرفنی پرسپولیس مطرح می شود، گفت: فعلا که هیچ پیشنهادی ندارم. مشغول یادگیری هستم و تمرینات تیم های مختلف را تماشا می کنم، ضمن اینکه زبان آلمانی ام را هم تقویت کردم و به زندگی شخصی و خانوادگی ام هم بیشتر رسیدگی می کنم. من با این دانش و توانایی که در خودم می بینم می توانم سرمربی باشم و دوست ندارم به عنوان مربی فعالیت کنم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)