مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ایرلندی – لیبیایی پرسپولیس گفت: باور دارم که راه خودم را در پرسپولیس باز می کنم و هیچگاه نگفته و نمی گویم سرمربی تیم هیچ اعتقادی به من ندارد.

 

ایمون زاید افزود: اینکه در مقطع فعلی نظر سرمربی تیم روی من نباشد یک بحث است و اینکه اصلا به من اعتقاد نداشته باشد، یک حرف دیگر! بطور قطع حالت دوم نیست.

 

 

زاید افزود: به توانایی های خودم ایمان داشته و باور دارم که راه خودم را در پرسپولیس باز می کنم. من به هیچوجه روحیه و انگیزه خودم را از دست نداده ام و برخلاف آنچه گفته می شود اینطور نیست که کنترل خودم را از دست داده باشم.

 

 

زاید با اشاره به دعوت شدنش به تیم ملی لیبی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از امروز لژیونرهای ملی پوش هم به اردوی تیم ملی ملحق می شوند؛ هر چه دیرتر برسم، کار دشوارتری دارم. این مساله برایم خیلی مهم است. فکر نمی کردم دریافت مجوز اقامت طولانی شود ولی امیدوارم با توجه به پیگیری های باشگاه و با اجازه کادر فنی بتوانم هر چه زودتر به تیم ملی لیبی ملحق بشوم. به هر حال حق بدهید که این مساله برایم خیلی مهم باشد.

 

وی در ادامه گفت: من چند بازی ملی دارم که در دیدارهای دوستانه بوده است. نزدیک به دو سال است که برای حضور در بازی های رسمی لحظه شماری می کنم و از آنجا که از فدراسیون لیبی گفته اند بالاخره مجوز حضورم در تیم ملی لیبی را گرفته اند، بی صبرانه منتظرم که شانس خودم را امتحان کنم. بطور حتم پس از حضور در اردوی تیم ملی با روحیه و انگیزه ای بیشتر به پرسپولیس بر می گردم تا بتوانم به تیم کمک کنم.

 

قطعا ژوزه هم عملکردم در تیم ملی را تعقیب می کند و اگر عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشم می تواند به جایگاه من در پرسپولیس کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)