مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با طرح این پرسش که چرا پروین باید در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشد،گفت: آقایی که در ادوار مختلف تحت هر شرایطی در ترکیب هیات مدیره پرسپولیس حضور پیدا کرده چه نفعی برای باشگاه داشته است.

 

امیرعابدینی در خصوص ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: ابتدا باید ببینیم که هیات مدیره و نحوه انتخاب اعضای آن در یک باشگاه چه معنا و مفهومی دارد؟ اعضای هیات مدیره باید توسط اعضای مجمع انتخاب شوند.

 

وی با اعلام اینکه نمی خواهم در این خصوص زیاد صحبت کنم، تاکید کرد: پس از اینکه هیات مدیره توسط اعضای مجمع انتخاب شد یک نفر را از میان خود و یا خارج از اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کند.

 

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در خصوص ترکیب اعضای هیات مدیره باشگاه نیز تاکید کرد: حضور تاج در کنار رویانیان می تواند موثر باشد اما من دلایل حضور سایر اعضا را در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نمی فهمم. من متوجه نمی شوم که پروین با توجه به جایگاهش در پرسپولیس ، چرا باید در ترکیب هیات مدیره حضور داشته باشد؟ و یا آقایی(نژاد فلاح) که در ادوار مختلف تحت هر شرایطی در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده چه نفعی به حال باشگاه داشته و چه کار خاصی را برای پرسپولیس انجام داده  که حالا این بار می خواهد انجام دهد؟

 

عابدینی تصریح کرد: به هرحال آنچه مسلم است اینکه در انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خطوطی ترسیم می شود که ممکن است به مذاق ما ورزشی ها خوش نیاید اما برای صاحبان مجامع این باشگاه ها خوب باشد. فقط در این بین یک موضوع مهم مطرح می شود که هواداران این دو تیم و خواسته های آنها چه جایگاهی دارند؟

 

وی در خاتمه تاکید کرد: در مجموع باید بگویم که ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از بالا به پایین جای بحث دارد و در شرایط فعلی نمی خواهم در این خصوص بیشتر صحبت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)