مرجع خبري پرسپوليس : اخبار 20:30 كه از شبكه دو سيما پخش مي شود در بخش خارج از گود اينبار با خبر كذب براي هوادران پرسپوليس حاشيه ساخت.


 

به گزارش مرجع خبري پرسپوليس؛ اخبار 20:30 كه از شبكه دو سيما روي آنتن مي رود در بخش ورزشي خود “خارج از گود” با پخش خبر كذب هواداران پرسپوليس را مقصر جلوه كرد.

بنا به اين گزارش؛امشب در حالي اين برنامه بخش خارج از گود خود را روي آنتن برد كه مثل هميشه فقط به حواشي ورزش كشور پرداخت و بازي هاي هفته دوم سرخابي ها را به نمايش گذاشت.


ابتدا مجري برنامه سوژه خود را با باخت هفته پيش اين دو تيم شروع كرد. مجري اين برنامه در حالي كه تلويزيون تصاوير دو تيم سرخابي را به نمايش مي گذاشت قراردادهاي ميلياردي دو تيم را به رخ مي كشيد و با بيان اينكه بازيكنان فجرسپاسي و سايپا روي هم به اندازه مبلغ قرارداد دو بازيكن قرمز و آبي پول نگرفتند سعي بر اين داشت اين دو تيم را به حاشيه بكشاند و اين در حالي بود كه هنوز ليگ برتر ايران به ايستگاه سوم نرسيده است.


در ادامه اين برنامه، اختصاص داشت به حواشي سكوها و تشويق فرهاد مجيدي از سوي هوداران استقلال و حاشيه اي كه هواداران اين تيم در طول بازي به جاي گذاشته بودند. ولي در ادامه چون پرسپوليس تهران در هفته دوم از حمايت هواداران خود محروم بود گزارشي از بازي دوستان پرسپوليس و فولاد خوزستان كه يك هفته مانده به آغاز ليگ برتر ايران بود اختصاص داشت. در اين گزارش حواشي كه بازيكن فصل پيش آبي ها اسماعيل شريفات در درفشي فر و در موقع تعويض خود به جاي گذاشته بود اختصاص داشت.


مجري خارج از گود 20:30 اينطور خبر حاشيه اي شريفات را اينطور گفت كه توانسته باشيد هواداران پرسپوليس را محكوم كند. اين مجري، در حالي كه تصاوير حاشيه اي آن بازي پخش مي شود گفت: هوارادان پرسپوليس هم به دليل بازي كردن شريفات در تيم رقيب، پايان بازي قصد جان وي را داشتند و معلوم نبود اگر وي در اين تيم به پرسپوليس گل زده بود عاقبت شريفات چه بود؟ البته به فوتبال نديدن اين مجري شكي نيست چون شريفات در جام حذفي زننده گل سوم استقلال برابر پرسپوليس بود. همان بازي كه تمامي بازيكنان استقلال با مصرف jack3d دوپينگ كرده بودند.


حاشيه پردازي 20:30 امشب در حالي بود كه قضيه درگيري هواداران پرسپوليس و شريفات را برعكس به زبان آورد شريفات در آن بازي که مدت ها پیش برگزار شده و هیچ ارتباطی با مسابقات لیگ برتر نداشت موقع تعويض خود هواداران پرسپوليس را تحریک کرده بود و باعث عکس العمل هواداران شد. اين قضيه در حالي بود كه سرمربي فولاد حسين فركي عامل اين حواشي را خود شريفات اعلام كرد و در مصاحبه اي پس از پايان بازي از هواداران پرسپوليس معذرت خواهي كرد.


البته اين اولين دروغگويي 20:30 در خصوص پرسپوليس نبوده اين بخش خبري دو فصل پيش با نشان دادن عكسي از هتل پرسپوليس در شهر آنتالیا كشور تركيه حواشي زيادي براي بازيكنان و مسئولان باشگاه فرهنگي و ورزشي پرسپوليس به وجود آورد كه در آخر كار به شكايت باشگاه پرسپوليس از 20:30 شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)