پرسپولیس نیوز: استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی تا به امروز 4 بار به مصاف پرسپولیس رفته اما هنوز نتوانسته پیروز از میدان خارج شود.

زور استقلال به پرسپولیس نمی‌رسدگروه ورزشی مشرق – عبدالله ویسی و برانکو ایوانکوویچ در هفته دوم در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که در هفته آغازین مسابقات نتوانستند نتیجه دلخواهشان را کسب کنند و حالا باید به فکر پیروزی در این بازی باشند.

با نگاهی به آمار تقابل‌های مستقیم آبی‌های خوزستان با پرسپولیس متوجه می‌شویم که سرخپوشان پایتخت شانس بیشتری برای کسب 3 امتیاز بازی دارند. استقلال صنعتی خوزستان و پرسپولیس در ادوار مختلف لیگ (لیگ سیزدهم و چهاردهم) 4 بار مقابل هم قرار گرفته اند که در این میان پرسپولیس 2 بار به پیروزی رسیده و 2 مرتبه هم بازی این دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

2 تیم برای اولین بار در لیگ سیزدهم و در روز چهارشنبه 15 آبان ماه سال 92 در تهران مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه صفر – صفر به پایان رسید.

در بازی برگشت لیگ سیزدهم اما پرسپولیس در اهواز با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به نایب قهرمانی لیگ رسید.

در بازی رفت لیگ چهاردهم پرسپولیسی‌ها توانستند تیم ویسی را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارند اما بازی برگشت با هدایت پانادیچ یک – یک تمام شد تا گواردیولای ایرانی با استقلال خوزستان در حسرت پیروزی مقابل سرخپوشان تهرانی بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)