خبرگزاری پرسپولیس : دیدار پر گل پرسپولیس و پیکان نکات جالبی از نظر آماری داشت که از جمله می توان به هت تریک کریم انصاری فرد در بیست و یک دقیقه و پس از بیست هفته اشاره کرد.

کریم انصاری فرد که در نهایت بدشانسی، 532 دقیقه موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشده بود، در دیدار با پیکان توانست این طلسم را بشکند و حتی با به ثمر رساندن 3 گل نقش ویژه ای در برتری پرسپولیس داشته باشد.

کریم انصاری فرد در 21 دقیقه موفق به هت تریک شد و پاسخ اعتماد کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران در بازی های اخیر را داد.

آخرین هت تریک بازیکنان پرسپولیس به هفته سی و سوم فصل گذشته بر می گردد که ایمون زاید موفق شده بود در دیدار برابر راه آهن سه گل وارد دروازه حریف کند.

کریم انصاری فرد نیز آخرین بار در هفته بیست و هشتم رقابت های فصل گذشته توانسته بود سه بار دروازه تیم فجر سپاسی را باز کند.

انصاری فرد در حال حاضر با چهار گل، گلزن ترین بازیکن پرسپولیس در فصل جاری است.

کریم انصاری فرد با سه گلی که امروز به ثمر رساند در لیگ برتر حرفه ای پنجاه و نه گله شد و در رده هشتم گلزنان تاریخ این بازی ها قرار گرفت.

محمد قاضی با سه گل و مهدی مهدوی کیا با دو گل بعد از کریم انصاری فرد در فهرست بهترین گلزنان فصل جاری پرسپولیس قرار گرفتند.

همچنین مهدی مهدوی کیا با ارسال دو پاس گل در این دیدار تعداد پاس گل های خود را به عدد چهار رساند تا لقب گلسازترین بازیکن فصل جاری پرسپولیس را به خود اختصاص داده باشد. ضمن اینکه حسین ماهینی در دیدار امروز دو پاس گل داد.

مهدوی کیا در شش دیدار رسمی و دوستانه اخیر پرسپولیس با به ثمر رساندن چهار گل و ارسال 5 پاس گل نقش ویژه ای در خروج سرخپوشان از وضعیت بحرانی داشته است.

پرسپولیس که در 10 هفته نخست رقابت های لیگ برتر 9 گل به ثمر رسانده بود در این دیدار 6 گل زد تا آمار نامطلوب گلزنی پرسپولیس در فصل جاری بهبود یابد. محمد نوری نیز با یک گل و یک پاس گل نقش پررنگی در بازی پر گل امروز داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)