پرسپولیس نیوز :  پرسپولیس در آخرین بازی‌اش در فصل پانزدهم لیگ برتر 2 بر یک راه‌آهن را شکست داد اما با این نتیجه نتوانست جام قهرمانی را از آن خود کند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند تا آخرین بازی خود در فصل پانزدهم لیگ برتر را انجام دهند. این دیدار با برتری 2 بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

بازی در 10 دقیقه نخست، آرام و بدون تنش دنبال شد. در این دقایق برخلاف انتظار، راه‌آهنی‌ها بهتر بازی کردند و چند بار به سمت دروازه میزبان یورش بردند اما حملات آنها زهردار نبود و توسط مدافعان قرمزپوش، دفع شد.

دقیقه 13، سانتر رامین رضاییان را مهدی طارمی با ضربه سر زیبا و محکم به سمت دروازه راه‌آهن فرستاد اما دروازه‌بان به خوبی آن را مهار کرد.

جز این موقعیت، در 10 دقیقه دوم بازی، تنها اتفاق‌های مهم بازی سه کرنر پرسپولیس بود که هیچ حاصلی هم نداشت.

دقیقه 27، محسن مسلمان در ضد حمله سریع پرسپولیس، پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه فنی و محکمی را روانه دروازه کرد اما توپ با اختلاف خیلی کم به بیرون رفت.

دقیقه 30، محسن فروزان دروازه تیمش را نجات داد؛ رامین رضاییان ضربه ایسگاهی را از گوشه محوطه جریمه به صورت مستقیم به سمت دروازه راه‌آهن فرستاد اما دروازه‌بان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 32، عالشاه با پاس بسیار خوبی احمدزاده را تقریبا با فروزان تک‌به‌تک کرد اما این بازیکن توپ را به آرامی به دروازه‌بان تقدیم کرد.

دقیقه 34 باز هم فروزان سانتر بازیکن پرسپولیس را قبل از آن که به طارمی برسد مهار کرد.

دقیقه 37، پرسپولیس باز هم صاحب یک ضربه ایستگاهی نزدیک محوطه جریمه شد اما باز هم سودی از این موقعیت کسب نکرد.

دقیقه 43، راه‌آهن ضد حمله خطرناکی تدارک دید اما محسن مسلمان به خوبی توپ مهاجم حریف را گرفت و خطر را دفع کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 47، پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی از فاصله حدودا 25 متری به دست آورد اما رضاییان توپ را به فروزان تقدیم کرد.

دقیقه 51، علی علی‌پور داخل محوطه جریمه راه‌آهن سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 55، باز هم پرسپولیسی‌ها نتوانستند از ضربه ایستگاهی‌شان استفاده کنند.

دقیقه 58، فرشاد احمدزاده توپ را از داخل محوطه جریمه و در یک قدمی دروازه راه‌آهن به بیرون فرستاد.

دقیقه 63، خطا روی طارمی روی خط محوطه جریمه راه‌آهن، پرسپولیس را صاحب موقعیت بسیار خوبی کرد اما توپ در دو رفت و برگشت، به صورت خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 75، چیزی نمانده بود که راه‌آهن گل اول بازی را به ثمر برساند. در این صحنه لوبانوف توپ مهاجم راه‌آهن را در موقعیت تک‌به‌تک مهار کرد.

پرسپولیس یک – راه‌آهن صفر

دقیقه 79، داور خطای بازیکن راه‌آهن روی علی‌پور را پنالتی تشخیص داد؛ تصمیمی که با اعتراض شدید و طولانی راه‌آهنی‌ها مواجه شد. رامین رضاییان این ضربه را به گل تبدیل کرد.

یک دقیقه بعد احمد نورالهی توپ را از داخل محوطه جریمه به بیرون فرستاد تا آه از نهاد هواداران پرسپولیس برآید.

پرسپولیس 2 – راه‌آهن صفر

دقیقه 85، محسن مسلمان حرکت خوبی را از سمت چپ دروازه راه‌آهن آغاز کرد و با عبور از مدافع مستقیم خود، احمد نوراللهی را صاحب توپ کرد و او دروازه خالی را باز کرد.

پرسپولیس 2 – راه‌آهن یک

اشتباه مدافعان سرخ‌پوش در آفسایدگیری مهرداد محمدی را با لوبانوف تک‌به‌تک کرد و او هم اختلاف گل را به عدد یک رساند.

ترکیب پرسپولیس: لوبانف، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی را به میدان می‌فرستد.

ترکیب راه آهن: محسن فروزان، میلاد ابطحی، مهران موسوی، بهادر عبدی، سید علی فاطمی، حمیدرضا دیوسالار، فرشاد فرجی، مهرداد محمدی، مجید حسینی، حامد زمانی و مهدی حنفی بازیکنانی هستند که برای راه آهن مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)