رییس سازمان لیگ گفت:سازمان ليگ تاکنون کاري نکرده که بخواهد در آن بماند.

به گزارش اوج،مهدي تاج درباره انعقاد قرارداد واگذاري انحصاري تبليغات محيطي اظهار داشت: قرارداد خوبي را امضا کرديم. به نظرم رقم 160 ميليارد هم عدد واقعي اين موضوع نيست و پول بيشتري در اين زمينه وجود دارد اما اين مسئله هم خوب است باعث مي‌شود که پولي که در دست ديگران است، در زمينه فوتبال هزينه شود و در صدد هستيم تا حق بخش تلويزيوني و تبليغات روي پيراهن را اصولي‌تر کنيم و ديگر نيازي به پول ساير جاها نباشد.

وی درباره اينکه چه تضميني براي وجود اين قرارداد تا پايان در نظر گرفته شده و آيا ممکن است اين مسئله مانند اسپانسر تيم ملي شود، گفت: ما شرايط مزايده را به طور کامل شرح داديم. مزايده را انجام داديم تا شرکت‌هايي که واقعا به اين مسائل پايبند هستند بيايند و آنها را مورد ارزيابي قرار داديم و در پايان به اين مسئله رسيديم. سازمان ليگ تاکنون کاري نکرده که بخواهد در آن بماند.ما ضمانت بسيار قوي در اين زمينه گرفته‌ايم. در همين ابتدا 24 ميليارد نقد دريافت کرديم و فکر نمي‌کنم شرکتي 24 ميليارد بدهد و بعد از آن ساير موارد را رعايت نکند. ضمانت بانکي هم از آنها گرفته‌ايم و آنها با تبليغات و مسائل ديگر بيگانه نيستند.

تاج تاکید کرد: هر کسي که درآمد خود را دارد بايد مالياتش را پرداخت کند اين موضوع بايد شفاف صورت بگيرد. باشگاه‌ها هم در اين زمينه دخيل نيستند از امسال پاي اين موضوع ايستاده‌ايم و ماليات هر بازيکن بر عهده خودش است. اگر بازيکني مالياتش را پرداخت نکند ممنوع‌الخروج خواهد شد و هيچ کس هم حق ندارد اين مسئله را حل کند. نه سازمان ليگ به اين امر ورود خواهد کرد و نه باشگاه‌ها مي‌توانند وارد شوند.

وي درباره اينکه آيا براي هفته آينده سقف قرارداد در نظر گرفته خواهد شد، گفت: سقف قرارداد نداريم اما سقف بودجه براي باشگاه‌ها تعيين خواهيم کرد. سقف قرارداد در ايران جواب نداد و باعث شد يکسري دروغگويي‌هايي به وجود آيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)