خبرگزاری پرسپولیس : در نشست مدیران فرهنگی باشگاه های لیگ برتر و روسای کانون هواداران که در هتل المپیک جریان دارد اتفاقات جالب توجهی جریان دارد که با توجه به استقبال خوب نمایندگان رسانه ها، پوشش داده می شود.

در ابتدای این مراسم محمدرضا ملامحمد رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال از میزبانی باشگاه پرسپولیس و اقدامات محمد رویانیان در این حوزه تشکر کرد. وی با اعلام این مطلب که کمیته فرهنگی و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در دو، سه هفته اخیر فعالیت های زیادی را برای برگزاری هر چه بهتر همایش انجام داده است، خاطر نشان کرد؛ این اتفاق حکایت از حساسیت های باشگاه پرسپولیس نسبت به مسائل فرهنگی دارد.

وی افزود: اقداماتی که از زمان حضور محمد رویانیان صورت گرفته است کاملا ملموس بوده و نشان می دهد که این باشگاه و مدیریت آن به واقع در این حوزه دغدغه خاطر دارند و فعالیت های مستمری را در این حوزه انجام داده اند.

از اقدامات کمیته فرهنگی و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برای این همایش، تهیه نماآهنگی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط باشگاه پرسپولیس بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفته است.

در این همایش همچنین ارتقاء فعالیت های فرهنگی باشگاه پرسپولیس تا سطح کمیته و معاونت مورد اشاره مقام های فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

دکتر علیرضا اسماعیلی رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس از دیگر سخنرانان مراسم بود. وی بخشی از اقدامات فرهنگی انجام شده را تشریح کرد و از برنامه هایی که در دست اقدام قرار دارد، سخن گفت و در پایان صحبتهایش اعلام کرد به عنوان میزبان قصد ندارد صحبت های طولانی داشته باشد و ترجیح می دهد فرصت را در اختیار میهمانان بگذارد.

غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ ایران هم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت. او که با صراحت خاصی حرف می زد، مسائل فرهنگی جاری در فوتبال ایران را به شدت به چالش کشید.

حضور ناگهانی دکتر محمود احمدی نژاد در کمپ تیم های ملی باعث شد علی کفاشیان که قصد داشت زودتر در مراسم همایش فرهنگی لیگ برتر در هتل المپیک حاضر شود، این برنامه را به تاخیر انداخته و برای استقبال از رئیس جمهور راهی کمپ شود.

سخنرانی مهدی مهدوی کیا در مراسم امروز، برنامه ای بود که از قبل هماهنگ شده بود. حضور مهدوی کیا با استقبال رسانه ها روبرو شد. او وقتی صحبتهایش را مطرح کرد، به شدت از سوی حاضرین مورد تشویق قرار گرفت.

محمدرضا ملامحمد با توجه به حضور مهدوی کیا با اشاره به این مساله که او از سال ها حضور در فوتبال ایران و اروپا تجارب بسیاری اندوخته است، از حاضرین خواست که اگر سوالاتی از وی دارند مطرح کنند. چند نفر از مدیران فرهنگی باشگاه ها نیز سوالاتی را مطرح کردند که کاپیتان پرسپولیس به آنها پاسخ داد.

 

 سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از صبح در همایش حضور داشت و با مسئولان حاضر از فدراسیون و باشگاه صحبت و رایزنی کرد.

همایش در ساعت 12:30 برای صرف ناهار و ادای فریضه نماز متوقف شد. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که برای استقبال از رئیس جمهور در کمپ تیم ملی حاضر شده بود در همین زمان بود که به همایش رسید.

محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس و فرهادی مدیر کل فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان هم پس از کفاشیان و قبل از شروع مرحله دوم همایش، در هتل المپیک حضور پیدا کردند.

مدیر عامل پرسپولیس پس از حضور در مراسم، از حاضران عذرخواهی کرد و گفت که به عنوان میزبان قصد داشت از ابتدای مراسم حاضر باشد اما با توجه به مسئولیتی که در دفاتر پیشخوان دولت دارد و برای حل مشکلی در دفاتر خدمات الکترونیک روستایی باید در جلسه ای حضور پیدا کرد که باعث تاخیر وی شد.

فرهادی پس از حضور در مراسم، در صحبت های خود با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی باشگاه ها از میزبانی و اقدامات فرهنگی باشگاه پرسپولیس قدردانی کرد.

دوربین های تلویزیونی که برای پوشش تصویری همایش مدیران فرهنگی باشگاه های لیگ برتر حضور یافته بودند، این فرصت را به دست آوردند تا تهیه گزارش از حضور سرزده رئیس جمهور ایران در اردوی تیم ملی فوتبال را شکار کنند. آنها پس از حضور دکتر احمدی نژاد به محل، اعزام شدند و پس از آن برای تهیه گزارش از حضور علی کفاشیان و محمد رویانیان به هتل المپیک بازگشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه همایش در محاصره نمایندگان رسانه ها قرار گرفتند و به سوالات بسیاری در حوزه های فرهنگی، تیم ملی، علی کریمی، مانوئل ژوزه، کیروش، پرسپولیس و بسیاری موارد دیگر پاسخ دادند.

 

 رویانیان تقدیر و تشکر کرد

 مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از حاضران در همایش مدیران فرهنگی و روسای کانون های هواداری باشگاه های لیگ برتر تقدیر و تشکر کرد.

محمد رویانیان از روسا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، دیگر مقام های فدراسیون فوتبال، مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و از باشگاه های لیگ برتر که در سطح مدیران، کمیته های فرهنگی و روسای کانون هواداری در همایش حضور پیدا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین به مسئولان کمیته فرهنگی و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خسته نباشید گفت و خطاب به نمایندگان رسانه ها اعلام کرد؛ از رسانه ها که افتخار دادند و حضور پررنگ و قابل توجهی برای انعکاس اخبار همایش داشتند، تشکر می کنم.

آغاز به کار نمایندگی های باشگاه پرسپولیس در 22 استان

 مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از آغاز به کار نمایندگی های باشگاه پرسپولیس در 22 استان خبر داد.

محمد رویانیان در حاشیه گردهمایی مدیران فرهنگی باشگاه های لیگ برتر در جمع اصحاب رسانه گفت: پس از 9 ماه مطالعه، بررسی و تلاش، خوشحالیم که امروز اعلام کنیم 22 نمایندگی باشگاه پرسپولیس در 22 استان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: 9 ماه قبل، راه اندازی یک نمایندگی در هر استان آرزو و هدف بود که امروز در حال تحقق است و با افتخار می گوییم که افتتاح 22 نمایندگی در استان ها وارد فاز عملیاتی شده است، بعضی از آنها افتتاح شده و بقیه در حال آغاز به کار هستند.

رویانیان تصریح کرد: این نمایندگی ها همه گونه خدمات مورد نیاز را ارایه می کنند. از راه اندازی آکادمی ها در مراکز استان ها و آموزشگاه های فوتبال در شهرستان ها در چارچوب شناسایی استعدادها گرفته تا صدور کارت های هواداری، فروش محصولات و ارائه خدمات به هواداران، همچنین فعالیت های اقتصادی و اقدامات فرهنگی و اجتماعی از برنامه هایی است که در این نمایندگی ها دنبال می شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: حتی هماهنگی برنامه هایی مثل دیدار هواداران با پیشکسوتان، بزرگان، مدیران و اعضای تیم پرسپولیس از جمله اقداماتی است که توسط این نمایندگی ها دنبال خواهد شد و خلاصه کلام اینکه قصد داریم امکان دسترسی به پرسپولیس برای همه هواداران فراهم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)