مرجع خبری پرسپولیس :  مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: مطمئن باشيد ما با بدهي 23 ميليون توماني تعليق نخواهيم شد.

عباس انصاري فرد در خصوص شكايت علي انصاريان و احتمال تعليق فعاليت هاي باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: انصاريان يك پرسپوليسي است و دلش با اين تيم

است. باشگاه پرسپوليس هيچگاه با 23 ميليون تومان تعليق نمي‌شود. در صورتي كه اين نامه به باشگاه برسد سريعا اقدام خواهيم كرد. البته نبايد فراموش كرد كه اين مشكل براي زمان من نبوده است. امثال انصاريان بسيار هستند كه از باشگاه ما طلب دارند و به زودي فكر جدي براي آنها خواهيم كرد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص شايعه حضور پروين در پرسپوليس و موافقت سازمان تربيت بدني گفت: من نمي دانم چه كسي در سازمان اعلام كرده كه با حضور پروين در پرسپوليس موافق است. چون اگر اين مورد راست باشد من ديگر كاره‌اي نيستم كه در اين باره نظري بدهم.
وي اضافه كرد: بهتر است به جاي نوشتن اين موارد به فكر مسائل ديگري باشيم و سعي نكنيم افراد را در مقابل يكديگر قرار دهيم. باز هم مي‌گويم پروين جزء بزرگان خانواده پرسپوليس است اما تاكنون بحثي دربازه حضورش در اين تيم مطرح نشده است.
انصاري فرد درباره جلسه شب گذشته با علي آبادي و بازيكنان يادآور شد: از حضور گرم مهندس علي آبادي تشكر مي‌كنم. ايشان شب گذشته اهميت بازي با بنيادكار را تشريح كردند و قول پاداش به بازيكنان ما دادند. در پايان اين جلسه انگيزه بالا را در چشم بازيكنان ديدم. من به نوبه خودم از مهندس علي آبادي تشكر مي كنم و اميدوارم بتوانيم جواب زحمات او را با كمك بازيكنان و كادر فني بدهيم.
مديرعامل پرسپوليس در خصوص اينكه وينگادا باشگاه پرسپوليس را تهديد به شكايت به فيفا به دليل عدم پرداخت مطالباتش كرده گفت: براي اين حرف ها متاسفم كه در برخي از رسانه ها نوشته مي شود. اين موضوع به دليل بي اطلاعي از اتفاقات باشگاه است. وينگادا با وجود اينكه از ما طلب دارد اما تا به امروز يك كلام در نامه هاي كه به من نوشته تهديد نكرده است و با ما با توجه به اينكه يك مربي حرفه‌اي است با آرامش برخورد كرده است و من بايد از او تشكر كنم.

انصاري فرد ادامه داد: اگر آقايان معتقدند كه وينگادا ما را تهديد كرده؛ مي‌توانند بروند از خود او سئوال كنند. نامه‌هاي او همه در اختيار ما است و تا به امروز با او مشكلي نداشته ايم و طلب او پس از بازي با بنياد كار پرداخت خواهد شد.
وي در خصوص شايعه جذب مهدي مهدوي كيا اظهار داشت: تمام بازيكنان بزرگ پرسپوليس در اين خانواده هميشه جاي دارند و من نيز آرزو دارم آنها با پيراهن پرسپوليس از فوتبال خداحافظي كنند اما من با مهدي مهدوي كيا هيچ صحبتي نداشتم.
انصاري فرد درباره قرارداد اشپيتيم آرفي عنوان كرد: آنقدر قرارداد آرفي را سفت و محكم بسته ايم كه او نمي تواند به فكر رفتن به تيمي ديگري باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)