خبرگزاری پرسپولیس : سوت آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد (جام ولایت) در حالی روز 23 آبانماه بصدا در خواهد آمد که در نخستین هفته این پیکارها 5 دیدار در نقاط مختلف کشورمان برگزار می شود.

رقابتهای لیگ برترکشتی آزاد امسال با فراز و نشیب های فراوان و با حضور 9 تیم در دو گروه قرعه کشی شد که طبق اعلام فدراسیون کشتی قرار است نخستین هفته این پیکارها از عصر روز 23 آبان ماه آغاز شود.

بنا بر این گزارش برنامه هفته نخست رقابتهای لیگ برترکشتی آزاد به شرح زیر است:

گروه اول:
پرسپولیس جویبار- موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) – میزبان جویبار
صدرای زیرآب- موسسه مالی اعتباری فردوسی – میزبان زیرآب
سایپای شمال (تنکابن) – استراحت

گروه دوم:
داماش بابل- اکسیر بروجرد- میزبان بابل
فولاد ماهان سپاهان- گاز مازندران- میزبان اصفهان

ضمنا مراسم وزن‌کشی هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 18 تا 18:30 روز قبل از مسابقه (22 آبانماه) و مسابقات نیز بعد از اذان مغرب و عشاء روز 23 آبانماه برگزار می شود.

 

 

 رقابت های سوپر لیگ گلبال از 17 تا 19 آبان در قم

 تیم گلبال پرسپولیس که پیش از این در رقابت های گلبال باشگاه های تهران به مقام قهرمانی رسیده بود از روز 17 تا 19 آبان ماه در رقابت های سوپر لیگ کشوری که در قم برگزار می شود، حضور پیدا خواهد کرد.

بنابر اعلام فریدون اسدی سرپرست تیم گلبال پرسپولیس، این مسابقات که پیش از این قرار بود از دوم تا چهارم آبان ماه برگزار شود به تاریخ جدیدی منتقل شد. بر همین اساس تیم گلبال پرسپولیس از 17 تا 19 آبان ماه به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

دربی نونهالان سه شنبه در مرغوبکار

تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس فردا در چارچوب دیدارهای قهرمانی نونهالان تهران (آسیاویژن) به مصاف تیم استقلال می رود.

شاگردان فرامرز سلطانی که در صدد پس گرفتن جایگاه خود در رده دوم جدول هستند، ساعت 15 فردا در ورزشگاه مرغوبکار میهمان تیم نونهالان استقلال می باشند. گفتنی است، تیم نونهالان پرسپولیس بازی قبلی خود را در حالی با تساوی پشت سر گذاشتند که کاپیتان و یکی از بهترین گلزنان خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)