مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت:گربه خوش خط و خالي هستيم كه گريبان بزرگان را مي گيريم.

امير عابديني در گفت و گو با  اوج ، درباره شرايط داماش پس از شکست مقابل فولاد اظهار داشت: شرايط تيم در حال بهتر شدن است. بازيكنان داماش حق داشتند ناراحت باشند اما حالا كه پرداخت ها دارد انجام مي شود ديگر حقي ندارند. برنامه مان طوري است كه در ماه حداقل دو پرداخت داشته باشیم و تا نيم فصل 50 درصد از مبالغ قراردادها را پرداخت كنيم. با اين شرايط، ‌اوضاع تيم بهتر خواهد شد. روحيه بازيكنان بالا مي رود و مي توانيم در بازي هاي آينده نتايج بهتري بگيريم.

وي درباره ديدار هفته پنجم تيمش مقابل استقلال خاطرنشان كرد: استقلال هم قهرمان است، ‌هم پشتوانه مردمي دارد، هم يك قطب در فوتبال ايران است، ‌هم بازيكنان خوبي دارد و در نهايت يك تيم شش دانگ آسيايي است. هميشه بازي كردن مقابل استقلال سخت است ولي بازيكنان ما انگيزه دارند .ضمن اينكه از نظر روحي هم شرايط بهتري داريم.

مديرعامل داماش با اشاره به اينكه در ابتداي فصل گفته بود به هر تيمي ببازد ‌استقلال را مي برد،‌ گفت: احتمالا آن زمان شوخي كرده ام. نمي گويم مي بازيم اما به طور حتم استقلال بازی سنگيني در پیش دارد. هوشمندي فورواردهاي هركدام از دو تيم بيشتر باشد آن تيم برنده مي شود. اميدوارم مهاجمان ما فرصت سوزي نكنند.

عابديني درباره نيمكت نشيني برخي بازيكنان اسمي داماش در بازي هاي اخير افزود: اسم در زمين بازي نمي كند. ما به برخي بازيكنان فرصت هايي داديم اما آنها فرصت هايشان را سوزاندند. به هر حال همه بازيكنان بزرگ ما باشخصيت هستند و قطعا آنها در ادامه بازي ها بيشتر بازي مي كنند. مثل افشين چاوشي كه در اين فصل زمين تا آسمان با گذشته اش فرق دارد. قطعا به او فرصت مي دهيم و امسال مي تواند از نامش در زمين دفاع كند.

وي درباره اینکه داماش در سالهای گذشته در چند نوبت استقلال را شکست داده است خاطرنشان كرد: ما گربه سياه استقلال نيستيم،‌گربه خوش خط و خالي هستيم كه گريبان تيم هاي بزرگ را راحت مي گيريم. نياز به امتياز داريم و بايد مقابل استقلال بار خود را ببنديم. آنها هم امير قلعه نوعي را دارند اما بچه ها مصمم هستند تا 3 امتياز را مال خود كنند.

عابديني درباره درگيري لفظي علي دايي و علي كريمي افزود: اين دو بازيكن بزرگ فوتبال هستند و بهتر است اين بحث ها را ادامه ندهند. خلايق هميشه همگن نيستند و حيف است دو الگوي فوتبال اينطور به جام هم بيفتند. آنها بايد در رفتارشان هم الگو باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)