رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: 30 میلیون هوادار پرسپولیس با حضور پرشور خود در انتخابات قطعا نقش پررنگی در خلق حماسه سیاسی داشته و خواهند داشت.

دکتر حسین مالکی که صبح امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در سعادت‌آباد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کرده، در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران مصمم هستند که دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی و به ویژه غربی‌ها را بار دیگر تسلیم اراده و عزم خود کنند. حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات نشان داد که مردم به تعیین سرنوشت خود اهمیت داده و می‌خواهند ثابت کنند که توطئه‌ها علیه ایران اسلامی اثرگذار نخواهد بود. این دوره از انتخابات نیز به واسطه موج تحریم‌ها اهمیت خاص خودش را داشت و مردم با حضور در انتخابات ثابت کردند که این تحریم‌ها در اراده ملت ایران هیچ تاثیری نداشته و آنها با شرکت در انتخابات تحریم‌ها را پس زده‌اند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تردیدی نیست که 30 میلیون هوادار پرسپولیس نیز تا این لحظه حضور پرشوری در انتخابات داشته و خواهند داشت و در خلق حماسه سیاسی نقش پررنگی ایفا خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)