سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت: با بلیت‌فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها زودتر به پول خواهند رسید.

به گزارش  تسنیم، مهدی تاج در خصوص وضعیت باشگاه‌های بدهکار اظهار داشت: به باشگاه‌ها گفتیم که ابتدا برای برخی از طلبکاران اعاده دادرسی کرده و در این کار خوب عمل کنند، چون خیلی از طلبکاران به معنای واقعی طلبکار نیستند.

وی افزود: دوم اینکه باشگاه‌ها بدهی‌های خود را نباید به سازمان لیگ محول کنند، چون سازمان لیگ توانایی پرداخت همه پول‌ها را ندارد. علاوه بر این باشگاه‌ها می‌توانند طلب‌های خود را اصلی و فرعی کنند تا ماهیت این بدهی‌ها را بررسی کنیم.

سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چقدر پای این مسئله ایستاده است، عنوان کرد: تاکنون برای رفع این مشکل محکم ایستاده‌ایم و امروز کمیته حل اختلاف و رفع تعلیق باشگاه‌های بدهکار لیگ برتر را تشکیل داده‌ایم تا 30 درصد از درآمد باشگاه‌ها را به طلبکاران بدهند.

تاج در خصوص مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال ایران گفت: مراسم خوبی برگزار شد و جمعیت 4، 5 هزار نفر مناسب بود. البته چون جلسه‌ای دارم زودتر این مراسم را ترک می‌کنم.

وی درباره الکترونیکی کردن بلیت‌فروشی‌ها اظهار داشت: می‌خواهیم از همان بازی هفته اول بلیت‌فروشی را الکترونیکی انجام دهیم که تاکنون آن را تجربه نکرده‌ایم. البته قرعه اول بین تیم‌‌های پرسپولیس و تراکتورسازی است که این هم از شانس ماست که احتمالا 100 هزار نفر در ورزشگاه حضور خواهند داشت. با وجود اینکه کار سختی است آن را انجام خواهیم داد.

تاج ادامه داد: اگر بلیت‌فروشی‌ها انجام شود باشگاه‌ها زودتر به پول می‌رسند و کسی بلیت مجانی نمی‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)