پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس برابر داماش گیلان به برتری رسید.

تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز در حضور 17 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان با نتیجه دو بر صفر برابر میهمان گیلانی خود به برتری رسیدند.

گل های پرسپولیس را در این دیدار متوسل زاده بازیکن حریف در دقیقه 45 و حمید علی عسگری روی یک ضربه ایستگاهی زیبا در دقیقه 83 وارد دروازه حریف کردند.

 

در دقیقه 45+1 ضربه کاشته مهرداد کفشگری با برخورد به بازیکن داماش گیلان وارد دروازه داماش شد تا سرخپوشان در نیمه اول با برتری به رختکن بروند.  در دقیقه 82 حمید علی‌عسگر با یک ضربه کاشته دیگر از پشت محوطه جریمه به زیبایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

 سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 30 با یک ضربه سر گلزنی کرد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید. در این نیمه تصمیمات داور هم بسیار بحث برانگیز بود و اعتراض کادرفنی پرسپولیس را به دنبال داشت. آنها معتقد بودند مختاری به دلیل خطای هند باید با کارت زرد دوم از بازی اخراج می شد.

شاهین حاج‌بابایی به محمد مختاری و روح‌الله سیف‌اللهی و آبشک از داماش گیلان و مهرداد کفشگری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. در دقیقه 74 مهرداد کفشگری با دریافت کارت زرد دوم از پرسپولیس اخراج شد. در دقیقه 83 محمد مختاری با دریافت کارت زرد دوم از داماش گیلان اخراج شد.

پرسپولیس با این برد 24 امتیازی شد و با توجه به توقف رقبا به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر و 2 امتیازی فولاد صعود کرد.

ترکیب پرسپولیس : نیلسون کوریا، میثم حسینی، سیدجلال حسینی، رضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی و سیدمهدی سیدصالحی
سرمربی: علی دایی

 

 ترکیب داماش گیلان: میلاد فراهانی، علیرضا نظیف‌کار، محمد مختاری، هادی محمدی( از دقیقه 74 رضا کاردوست)، ابوذر رحیمی، روح‌الله سیف‌اللهی، ابوالفضل حاجی‌زاده، محمدرضا مهدوی، محمد آبشک، سعید قدمی( از دقیقه 63 رسول سروش‌نیا) و امین متوسل‌زاده( از دقیقه 54 مسعود حسن‌زاده)
سرمربی: افشین ناظمی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)