مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین خبرها پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری…


در تمرين بهترين باشيد تا بازي كنيد

چهره‌اي كه در آبادان از پرسپوليس ديديم و نيمكت‌نشيني خيلي از ستاره‌ها را به‌دنبال داشت، بدجوري متعصبمان كرد اما سرمربي پرتغالي به‌گونه‌اي صحبت مي‌كند كه گويي در هر بازي بايد يك سورپرايز مشابه را انتظار بكشيم.

 

اين را مانوئل ژوزه به گوش بازيكنانش هم رسانده. او سرخ‌ها را دور خودش جمع كرد و اينگونه به آنها هشدار داد: «بهتر است بدانيد تنها بازيكناني را براي تركيب تيم انتخاب خواهم كرد كه در تمرين‌ها بهترين باشند. اين اصلي‌ترين ملاك من است. كم‌كم بايد صددرصد توانايي‌هاي‌مان را در زمين پياده كنيم تا غافلگير نشويم. اين يعني كه هر كاري را در تمرين انجام مي‌دهيم بايد به درستي در بازي‌هاي رسمي هم اجرا كنيم و شكل يك تيم واقعي به خودمان بگيريم.»

 

هم زايد مي‌رسد، هم غلامرضا

براي بازي امشب برابر فجر سپاسي، مانوئل ژوزه دغدغه غيبت هيچ يك از بازيكنانش را ندارد؛ حتي غلامرضا رضايي و ايمون زايد كه هر دو بازي نخست را از دست دادند و گفته مي‌شد شايد به اين بازي هم نرسند. رضايي به خاطر كشيدگي همسترينگ و زايد به دليل سرماخوردگي در بازي و تمرين‌هاي گذشته غايب بودند كه با تاييد پزشك تيم، يكشنبه شب همپاي ديگر سرخ‌ها تمرين كردند و به گفته دكتر چشمه‌سري براي حضور در بازي امشب برابر فجر سپاسي هم مشكلي ندارند.

پرسپوليس، درفشي‌فر را ترك مي‌كند؟!

مشكلات اين چند وقت اخير پرسپوليس را به فكر ترك درفشي‌فر انداخته! بزرگترين مشكل هم قطع چند باره برق در حين تمرين بوده و شنيديم كه به همين منظور، پرسپوليسي‌ها تصميم دارند محل تمرينشان را تغيير بدهند. در صورت قطعي شدن اين تصميم، تمرين‌هاي پرسپوليس تا پايان ماه رمضان به زمين شماره دوي آزادي يا مجموعه خيريه عمل منتقل خواهد شد كه در آن صورت هواداران هيچ جوره اجازه ديدن تيم را نخواهند داشت.

 

 

تمرين پرسپوليس؛ دوفيلم با يك بليت!

تا قبل از آمدن مانوئل به پرسپوليس تمرين‌هاي اين تيم هم فيلمبرداري مي‌شد و انگار مديران باشگاه به اين مساله آگاهي داشتند كه سرمربي خارجي تيم بايد در جريان جزيي ترين اتفاقات تمريني و البته كارهايي كه پيش از حضور او انجام شده قرار بگيرد. جالب اينكه بعد از حضور مانوئل در جمع سرخ‌ها نه تنها تصويربردار قبلي به كارش ادامه مي‌دهد و از آيتم‌هاي اصلي تمرين فيلم مي‌گيرد بلكه اسكار آناليزور آرژانتيني مانوئل هم به صورت مجزا از تمرين فيلم مي‌گيرد كه در نوع خود اتفاق جالبي است. شايد پرسپوليسي‌ها مي‌خواهند به همه نشان دهند كه در تمام وجوه تيم خاصي دارند كه بايد همه چيزش با بقيه فرق داشته باشد.

 

اخبار چند خطی:

شناسنامه سلامت بازيكنان را باشگاه تا پيش از بازي با داماش در اختيار كميته پزشكي فدراسيون قرار مي‌دهد.
‌‌‌ حسين ماهيني براي دريافت مطالبات فصل پيش‌اش از باشگاه ذوب‌آهن به كميته انضباطي شكايت كرد.
‌‌‌ قرارداد مالي خانزاده، سيف‌اللهي، كنعاني و قدمي بالاخره تنظيم و امضا شد.
‌‌‌ سايت فيفا تولد 35 سالگي مهدي مهدوي‌كيا كه ديروز بود را به او تبريك گفت.
‌‌‌ كميته فني، آناليز خود از عملكرد پرسپوليس برابر صنعت نفت را به باشگاه تحويل داد و قرار است اين برنامه تا پايان فصل و بعد از هر بازي اجرا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)