مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری…

حرف آخر را من مي‌زنم

نيمكت‌نشيني بعضي بازيكنان در اين دو بازي رفته از فصل، پرسپوليس را به چالشي تازه كشانده و حتي شنيديم سرمربي پرتغالي به بازيكنان اولتيماتوم داده كه در صورت اعتراض به اين نيمكت‌نشيني‌ها اخراجشان خواهد كرد.

 

حال آنكه بحثي از اخراج به ميان نيامده و تنها بعد از آخرين مصاحبه محمد نوري كه گفته بود؛ «شايد به ژوزه اطلاعات غلط داده‌اند.» مانوئل ژوزه در حضور مترجمش با نوري به گفت و گو نشست و سر آخر هم به او گفت كه «اگر دوباره اينطور مصاحبه كني جريمه مي‌شوي.» بعد هم در نشست 45 دقيقه‌اي چهارشنبه شبش رو به سرخپوشان گفت: «باز هم تكرار مي‌كنم كه انتخاب بازيكنان و تركيب يازده نفره با من است و من هم كساني را انتخاب مي‌كنم كه در تمرين‌ها بهترين بوده‌اند. به همه هم فرصت مي‌دهم كه توانايي‌تان را ثابت كنيد اما بدانيد كه حرف اول و آخر در مسائل فني را من مي‌زنم و اگر كسي در اين باره صحبت كند جريمه مي‌شود.»


اينطوري مي‌خواهيد قهرمان شويد؟!

ايران ورزشي- نمايش سرخ‌ها برابر فجر سپاسي پر بود از اشتباه‌هاي تكراري و همان‌ها شكستي را رقم زد كه مانوئل ژوزه هم همچون هواداران انتظارش را نداشت، به همين خاطر هم بود كه بعد از پايان بازي هيچ يك از بازيكنانش را از انتقاد بي‌نصيب نگذاشت. مانوئل ژوزه بعد از پرسش و پاسخ با خبرنگاران در سالن كنفرانس با چهره‌اي برافروخته راهي رختكن شد؛ حال آنكه شاگردانش در سكوت خود را آماده مي‌كردند براي ترك ورزشگاه. چند دقيقه نخست را ژوزه به غرولند گذراند و به يكباره شروع كرد به داد و فرياد بر سر بازيكنان: «تا حالا بازي به اين بدي نداشتم. حتي يك پاس درست به هم نداديد! اينطوري مي‌خواهيد قهرمان شويد؟ وقتي نمي‌توانيد پاس بدهيد چطور انتظار داريد هميشه بازي كنيد؟ باز هم به شما فرصت مي‌دهم كه خودتان را نشان بدهيد اما با اين بازي، نااميدم مي‌كنيد.» بيشترين انتقاد را هم سامان آقازماني و ديگر هافبك‌هاي پرسپوليس تحمل كردند كه سرمربي پرتغالي معتقد بود وظيفه‌شان را خوب انجام نداده و در حركت‌هاي رو به جلو نقش مانع را در تيم داشته‌اند: «من گفته بودم حامي مهاجمان باشيد، آنها را تغذيه كنيد و بازي را دست بگيريد اما انگار راه‌تان را گم كرده بوديد. اگر قرار به تكرار اين بازي‌ها باشد بايد قيد قهرماني را بزنيد.»

 

اخبار چند خطی:

فيلم بازي با فجر چهارشنبه شب در اختيار بازيكنان قرار گرفت و مانوئل ژوزه از آنها خواست كه بعد از بررسي عملكردشان، در نشست فني بعدي در اين باره به بحث بنشينند.

با وجود تعطيلي يكروزه پرسپوليس، سرخپوشاني كه در ليست 18 نفره بازي با فجر جايي نداشتند، پنج‌شنبه در درفشي‌فر تمرين كردند.

مهرداد اولادي و مجتبي شيري اين هفته با باشگاه تسويه حساب خواهند كرد.

سيدجلال حسيني كه تمرين چهارشنبه را به‌خاطر مصدوميت از دست داده بود به بازي با گهر مي‌رسد. او بعد از دو روز فيزيوتراپي از ديروز تمرين‌هايش با پرسپوليس را از سر گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)