پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:کل بچه ها می خواهیم رکورد لیگ را بزنیم و هم امتیازات را بگیریم.

مهدی طارمی در نشست خبری امروز باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:شرایط تیم خدا را شکر خوب است.از نیم فصل دوم همه چیز معلوم است.خیلی خوب گام به گام پیروز شدیم.امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.کل بچه ها می خواهیم رکورد لیگ را بزنیم و هم امتیازات را بگیریم.

وی درباره دربی عنوان کرد: دربی همان دو ساعت بازی است.از گرم کردن تا سوت پایان.ممکن است برخی به خاطر قبل از بازی استرس داشته باشند.هر تیمی کارش را در زمین بهتر انجام بدهد می تواند برنده شود.آن دو ساعت تعیین کننده است.ما نمی توانیم بگوییم سه تا می زنیم استقلال 4 تا می زند یا می بریم.

مهاجم پرسپولیس درباره شادی گلش تصریح کرد: اگر دو گل بزنم 4 را نشان می دهم ولی اگر یک گل بزنم برنامه ریزی می کنم. یک حرکت جدیدی برای شادی گل داریم.

مهاجم پرسپولیس درباره صحبت های منصوریان مبنی بر مهار سروش،مهدی طارمی و مسلمان تصریح کرد: نظر منصوریان محترم است.پرسپولیس یک تیم است.محسن نبود، بردیم.سروش نیم فصل نبود.ما یک تیم هستیم.من را بگیرند فرد دیگری هست گل بزند.ما یک تیم هستیم و نفر تعیین کننده نیست.

طارمی در ادامه گفت: من در نیم فصل اول مشکلاتی داشتم و با تیم بدنسازی خوبی نداشتم.بعد هم به اردوی تیم ملی می رفتیم و می آمدیم.وسط فصل بدن هایم خوب شده بود.با این بدنساز توانستم برگردم.

وی درباره پنالتی های صورت گرفته روی خودش عنوان کرد: واقعا من را می زنند.نمی دانم جریانش چیست.برنامه 90 هم نشان داد.همه فکر می کنند من می خواهم پنالتی بگیرم.اگر داور فکر می کند پنالتی هست باید بگیرد.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قول قهرمانی و آقای گلی می دهد، گفت: من گفته ام به آقای گلی فکر نمی کنم.امیدوارم امسال پرسپولیس قهرمان شود.اولویت اول من قهرمانی پرسپولیس است و دومی آقای گلی. به طور حتم به آقای گلی فکر می کنم و تلاشم را می کنم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص اینکه مسلمان هم دوست دارد آقای پاس گل شود، خاطرنشان کرد: محسن هم بازیکن بسیار خوبی است و پاسور عالی است.او دوست نزدیک من است.با هم که صحبت می کنیم این قدر هماهنگ هستیم که چه کنیم.پاس های تک به تک مسلمان زیاد به من داده است.سروش و رامین و فرشاد هم خوب هستند.

وی درباره قیچی هایی که در بازیهای قبلی زده، گفت: امیدوارم سومین قیچی من گل شود.

طارمی در پایان درباره دربی 4 بر 2 سال قبل افزود: ببینید پرسپولیس خیلی سال پیش 6 بر صفر استقلال را برد.پس از 20،30 سال یک نتیجه خیلی خوب گرفت.این اتفاقات خیلی کم در دربی پیش می آید.بازی خاطره سازی بود.اینطور نیست که بازی ساده ای داشته باشیم.استقلال خوب شده است و شرایط دربی خیلی فرق می کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)