آلمان برای تامین امنیت و رفاه بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، هتلی 25 میلیون پوندی برای اقامت آنها ساخته است.

به گزارش دیلی میل، بخشی از هزینه های ساخت این هتل مجلل را بخش خصوصی تامین کرده است.

هتل محل اقامت تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل قرار است بعد از پایان این مسابقات مورد استفاده عموم قرار گیرد تا هزینه ای که صرف ساخت آن شده است، جبران شود.

بدین ترتیب تیم ملی آلمان که امسال با آمادگی بهتری نسبت به گذشته در جام جهانی شرکت می کند، ظاهرا از بهترین امکانات رفاهی نیز برخوردار خواهد بود.

مکان هتل نیز به گونه ای انتخاب شده است که از دسترسی راحت به تمامی ورزشگاه های محل مسابقات تیم ملی آلمان برخوردار باشد.

اتاق ها و ویلاهای هتل محل اقامت تیم آلمان در جام جهانی همچنین از دید مشرف به سواحل اقیانوس اطلس، حمام های آب گرم، یک استخر اختصاصی به مساحت 185 متر مربع و یک رستوران اختصاصی برخوردار است.

زمین های تمرینی و مرکز رسانه ای نیز در فاصله حدود یک کیلومتری از این هتل قرار دارد.

این مجموعه از نظر مکانی نیز در فاصله زیادی از ریودوژانیرو واقع شده است ضمن این که فاصله اندکی با فرودگاه دارد به طوری که تیم ملی فوتبال آلمان در فاصله کمتر از دو ساعت با جت خصوصی می تواند به تمامی ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات خود برسد.

این هتل بعد از جام جهانی کاربری تجاری پیدا خواهد کرد.

این در حالیست که تیم ملی انگلیس در یک هتل قدیمی در نزدیکی محله ای زاغه نشین و مکان زندگی تبهکاران در ریودوژانیرو اردو خواهد زد و برای رسیدن به مکان های تمرین خود مسافت یک تا دو ساعت را طی خواهد کرد. این هتل که قبلا اردوگاه نظامی بوده است تا فرودگاه بین المللی ریودوژانیرو نیز حدود سه ساعت فاصله دارد.

دید هتل هم به منطقه ای است که معمولا محل درگیری پلیس با اشرار مسلح است.

این هتل که قبلا InterContinental نام داشت، در سال 2010 مورد حمله گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر قرار گرفت. آنها در این حمله 30 نفر از مهمانان و همچنین کارمندان هتل را به گروگان گرفتند و یک زن را به قتل رساندند.

بعد از این اتفاق نام هتل تغییر کرد تا خاطره آن در اذهان عمومی از بین برود.

بازی های جام جهانی 2014 برزیل از 23 خرداد ماه 1393 در کشور برزیل آغاز خواهد شد و تا 22 تیر ادامه خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)