مرجع خبري پرسپوليس:ارشدي: بخش دوم اعتبارات فدراسيون هاي ورزشي پرداخت شد

معاون توسعه مديريت و منابع سازمان تربيت بدني از پرداخت 36درصدي بخش دوم اعتبارات فدراسيون‌هاي ورزش همگاني و قهرماني، تخصيص اعتبار ويژه به هياتهاي ورزشي و پرداخت مبلغ 250ميليون تومان به دو باشگاه پيروزي و استقلال خبر داد.

احمد ارشدي با اشاره به پرداخت بخش دوم اعتبارات فدراسيونهاي ورزش همگاني و قهرماني به ميزان 36 درصد اظهار كرد: ظرف چند روز آينده بخش ديگري از اعتبارات فدراسيونها كه تا پيش از اين به عنوان ما به التفاوت ارزي به فعاليتهاي بين المللي تخصيص داده شده بود به عنوان كمك به فدراسيونهاي ورزشي پرداخت خواهد شد.

 

وي در خصوص اعتبارات هياتهاي ورزشي استانها گفت:هياتهاي ورزشي استانها علاوه بر ادارات كل از فدراسيونهاي ورزشي نيز اعتبار دريافت مي كنند و دراين خصوص به فدراسيونها تاكيد شده نسبت به پرداخت سهم هياتهاي ورزشي استاني كه جدا از اعتبار فدراسيونها است، در اسرع وقت اقدام نمايند.

وي با اشاره به اهميت بازي هاي كشورهاي اسلامي گفت: در اين خصوص نيز به دستور مهندس علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني 95 درصد از اعتبار مربوط به بخش جاري بازي هاي كشورهاي اسلامي به مبلغ 475 ميليارد ريال به كميته ملي المپيك پرداخت شده است.

ارشدي در ادامه از پرداخت مبلغ 250 ميليون تومان به هر يک به از دو باشگاه پرسپوليس واستقلال خبر داد و خطاب به مديران و مسوولان اين دوباشگاه گفت: پوشش تمامي هزينه هاي اين دو باشگاه توسط سازمان تربيت بدني امكان پذير نيست اما تلاش خواهيم كرد در حد امكانات كمكهايي را همانند سالهاي گذشته داشته باشيم.

وي در خصوص اعتبارات ادامه داد: در بخش عمراني ورزش نيز با مساعدت معاون برنامه ريزي ونظارت راهبردي رييس جمهوري 54 درصد از اعتبارات پرداخت شده است كه در اين بخش با توجه به اهميت بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي، اعتبار اماكن مربوط به اين بازي ها 100 درصد پرداخت واعتبار بقيه پروژه ها تا 47 درصد به استانهاي سراسر كشور ابلاغ شده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)