مرجع خبری پرسپولیس : دبير سازمان ليگ با بيان اينكه اگر 29 مرداد عيد فطر باشد مي‌توان هفته پنجم را در اين روز برگزار كرد، گفت: هنوز هيچ دستوري از طرف فدراسيون براي تغيير برنامه بعضي از بازي‌هاي هفته پنجم ليگ براي ما نيامده است.

علي كاظمي درباره به تعويق بعضي از مسابقات هفته پنج ليگ برتر بخاطر همزمان شدن با بازگشت تيم ملي از مجارستان گفت: هنوز فدراسيون فوتبال دستوري براي تعويق بعضي از بازي‌هاي هفته پنجم به ما نداده است.

 

به هر حال فدارسيون همانطور كه منافع تيم ملي را در نظر مي‌گيرد به منافع باشگاه‌ها هم فكر مي‌كند. ممكن است گاهي شرايطي ايجاد شود كه بخاطر اردوي تيم ملي تيم‌‌ها در وضعيت محدودي قرار بگيرند و بخاطر فوتبال كشورمان، تيم ملي در اولويت قرار گيرد اما آنطور هم نيست كه برنامه‌ها به گونه‌اي باشد كه باشگاه‌ها هميشه ضرر كنند.

وي تاكيد كرد: اگر برنامه بازگشت تيم ملي از مجارستان تغيير نكند و همان بامداد جمعه باشد، آنچه مسلم است تيم‌هايي كه چندين ملي‌پوش دارند، با انجام مسابقه در اين روز مخالفت خواهند كرد و قبل از آنها فدراسيون متوجه شرايط آنها هست. شايد بشود بازي‌‌ها را يكشنبه (29 مرداد) كه ممكن است عيدسعيد فطر هم باشد برگزار كرد و بخاطر پخش تلويزيوني فاصله زماني بين بازي استقلال با ملوان و پرسپوليس با داماش ايجاد كرد. از طرفي ممكن است يكشنبه روز آخر ماه مبارك رمضان باشد كه برنامه به گونه‌ ديگري خواهد شد. البته همه اين‌‌ها منوط به تصميم فدراسيون و موافقت شوراي تامين است تا اگر دستوري به سازمان ليگ دادند، ما برنامه بازي‌‌ها را تغيير دهيم. در عين حال با توجه به اينكه داربي در هفته ششم برگزار مي‌شود، بايد فاصله زماني پيش از اين مسابقه هم رعايت شود.

دبير سازمان ليگ درباره احتمال به تعويق افتادن داربي در هفته ششم بخاطر برگزاري اجلاس كشورهاي عدم تعهد در تهران، نيز به ايسنا گفت: براي اين موضوع هم فدراسيون و شوراي تامين بايد دستورات لازم را به سازمان ليگ بدهند. هنوز كه هيچ نامه كتبي براي سازمان ليگ نيامده و ما به طور مستقل نمي‌توانيم برنامه را تغيير دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)