بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل ملوان در جلوی دوربین‌ها عدد 6 را نشان داد.

به گزارش  فارس، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در چارچوب تورنمنت جام شهدا از ساعت 22 و 15 در ورزشگاه تختی آغاز شد که در پایان نیمه اول انزلی‌چی‌ها با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.

* میلاد فخرالینی بازیکن تازه‌وارد آبی‌پوشان در این دیدار در غیاب بازیکنان اصلی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است.

* پژمان نوری پیش از آغاز بازی با غلامرضا بهروان برخورد گرمی داشت.

* بازیکنان ذخیره استقلال به قدری زیاد هستند که امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم مجبور شده روی صندلی پلاستیکی بیرون از نیمکت بنشیند. هاشم بیک‌زاده و بهروان نیز در گوشه‌ای از ورزشگاه روی صندلی در کنار یکدیگر نشسته‌اند.

* قلعه‌نویی پس از دریافت گل در کنار زمین ایستاد و بازیکنانش را هدایت کرد.

* مهرداد اولادی پس از به ثمر رساندن گل ملوان به شدت خوشحالی نشان داد. پس از این خوشحالی تماشاگران استقلال به شدت علیه او شعار دادند. او همچنین هنگامی که دوربین تلویزیونی به سمت وی رفت عدد 6 را نشان داد.

* پیش از آغاز بازی هر یک از دو تیم توسط بازیکنانشان وصیتنامه شهید صیادشیرازی را تلاوت کردند.

* جاسم کرار بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال با توجه به اینکه به تازگی از کشورش بازگشته پیش از بازی 10-15 دقیقه دور زمین دوید و سپس در جایگاه ویژه نشسته است.

* در جریان بازی هواداران استقلال شعارهایی علیه ملوان سر دادند که امیر قلعه‌نویی با اشاره‌های دست از آنها خواست که این کار را انجام ندهند.
 

* پس از شعارهای هواداران استقلال به مهرداد اولادی مأموران حراست ورزشگاه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال را خواستند تا به سمت هواداران استقلال برود و افراد خاطی را شناسایی کند. یکی از مأموران حراست با لیزر افراد خاطی را به سرپرست استقلال نشان می‌داد.

* در حالی که ابتدا هواداران استقلال علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس را که روز گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تشویق می‌کردند به یکباره با طعنه شعار «خداحافظ اسطوره تراکتور، خداحافظ» سر دادند.

 

 * پس از پایان دیدار استقلال – ملوان انزلی مهرداد اولادی که در حال رفتن به سمت رختکن بود با حرکات دست از هواداران استقلال بابت حرکتش پس از گل ملوان عذرخواهی کرد اما هواداران عذرخواهی این بازیکن را نپذیرفتند و علیه‌ او شعار دادند. البته تعداد کمی از هواداران استقلال به تشویق بازیکن فصل گذشته این تیم پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)