پرسپولیس نیوز : علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران امروز در رقابت های لیگ برتر بار دیگر یک شاهکار منحصر به فرد از خود نشان داد.

در مسابقه امروز پرسپولیس و صبای قم در حالی که مهرداد پولادی به سمت بازیکن رقیب در محوطه جریمه برای زدن توپ حرکت کرد مهاجم تیم حریف خودش را به او زد و به زمین پرت کرد و در کمال ناباوری فغانی نقطه پنالتی را نشان داد.

خطایی که پس از پخش مجدد صحنه مشخص شد به هیچ وجه صحت نداشته و کمترین برخوردی بین پولادی و بازیکن حریف رخ نداده است. فغانی با لجاجت هرچه تمام تر خطایی که رخ نداده بود و بدون شک خودش هم مطمئن نبوده اتفاق افتاده را بر اساس حدس و گمان اعلام کرد تا در یکی از حساس ترین مسابقات کل سال در برابر هزاران تماشاگر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یک اشتباه تاثیرگذار انجام داده و برد حساس این تیم را در معرض خطر قرار دهد.

 

البته این اولین اشتباه عجیب فغانی برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نبوده و اخراج عجیب و اشتباه مهرداد اولادی در دربی معروف 74 نیز دستپخت مشترک این داور و حسن کامرانی فر بود. فغانی تکل معمولی اولادی را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد، مسابقه بین پرسپولیس و استقلال که در آن داوران معمولا خشن ترین خطاها را حتی با اخطار هم جریمه نمی کنند چه برسد به اخراج مستقیم برای خطای معمولی. همان اخراج باعث شد خون پرسپولیسی ها به جوش بیاید و بازی دو هیچ باخته را با برد تاریخی سه بر دو عوض کنند.

فغانی در ادامه مسابقات لیگ نیز در سالهای بعد به داوری جهت دار علیه پرسپولیس ادامه داد و در جدیدترین نمونه از رفتارهای عجیب خود امروز در شرایطی که پرسپولیس از صبا جلو افتاده بوده و در آستانه کسب یک پیروزی فوق العاده حساس قرار داشت یک برخورد بیش از اندازه معمولی را برای صبا پنالتی اعلام کرد اما این بار نیز چرخ گردون بر خلاف میل داور بین المللی فوتبال ایران چرخید و پنالتی صبا گل نشد تا سرخپوشان بار دیگر یک برد ارزشمند و مهم برخلاف جهت تصمیمات اشتباه این داور کسب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)