خبرگزاری پرسپولیس : محمد قاضی بعد از گلزنی مقابل پیکان بار  دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد اما خیلی زود و به دلیل مصدومیت از اردو خط خورد تا عباسفرد راه آهن جای او را بگیرد.

خانلری پزشک تیم ملی  در خصوص مصدومیت قاضی می گوید: قاضی از ناحیه زانو آسیب دیده بود  و دقیقا نمی دانستیم که شرایط تمرین دارد یا نه اما  نظر خودمان و باشگاه این بود که اگر تمرین نکند بهتر است تا فشار بیشتری روی زانویش نیاید.

وی ادامه می دهد:قاضی اصلا با تیم ملی تمرین نکرد و در بازی باشگاهش دچار این مصدومیت جدید و البته مختصر شده که باید فیزیوتراپی کند. به همین خاطر این بازیکن در کلینیک تیم ملی و دکتر شهاب فیزیوتراپی اش را شروع کرده است.

پزشک تیم ملی درباره پولادی و مصدومیت دستش هم توضیح می دهد: پولادی با آتل تمرین می کند و همین آتل از دست او محافظت می کند. البته  حرکات این بازیکن یک مقداری کنترل شده و دامنه حرکات خطرناک برای او کمتر است . البته آتل از دست او محافظت می کند و ساپورت لازم را انجام می دهد اما او باید روی حرکاتش تمرکز داشته باشد. ما هم طی 3-2 روز آینده مواظبیم تا اتفاقی نیافتد.

از خانلری می پرسیم چطور پولادی با دست داخل آتل در تمرین امروز با ضربه آکروباتیک گل بزند که او جواب می دهد: بله مهرداد این ضربه را زد اما با سمت سالم بدنش روی زمین افتاد  ومشکلی به وجود نیامد.

وی در پاسخ به این سوال که پولادی با تیم تمرین می کند یا به صورت انفرادی می گوید: یک مقداری از تمریناتش ممکن است جداگانه باشد  اما به صورت کلی با تیم تمرین می کند.البته در فوتبال واقعی او را برای زدن ضربات سر  و درگیری ها او را محدود کرده ایبم .

وی ادامه می دهد: به پولادی گفته ایم هر جا که توپ هست برو اما هر جا که بازیکن دیدی نرو تا مغزش آماده شود.

خانلری در پایان می گوید: فعلا پولادی با همین شرایط و آتلی که دارد کارش را ادامه می دهد اما 3-2 روز دیگر آتلش را یک مقدار سبک تر و کوچکتر می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)