پس از قضیه پارتی خیابان پارس اهواز، دستگیری یک مربی فوتبال و ماجرای مربی ای که همسر و فرزندانش را از خانه بیرون کرده بود، شایعه جدیدی از راهروهای فدراسیون فوتبال به گوش رسید.

به نقل از روزنامه گل،شنیده های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که کمیته اخلاق به منظور حفظ نظم و مسائل اخلاقی تدابیر ویژه ای را در نظر دارد. یک منبع موثق و نزدیک به کمیته اخلاق می گفت که قرار است چند چهره ورزشی و فوتبالی با محرومیت هایی از سوی کمیته اخلاق رو به رو شوند تا فضای این رشته پرطرفدار ورزش کمی آرام تر شود.

هرچند که کمیته اخلاق و مسئولانش تاکنون در مورد این موضوع اظهارنظر نکرده اند و حرفی نزده اند ولی شنیده های ما حکایت از آن دارد که یک مدیر فوتبالی، سه مربی و دو، سه بازیکن فوتبال در آستانه محرومیت قرار دارند. گویا مسائل اخلاقی و موارد این افراد تا حدی است که حتی شایعه محرومیت آنها برای همیشه به گوش می رسد و این احتمال وجود دارد که کمیته اخلاق این افراد را برای همیشه از حضور در فوتبال محروم کند.

این درست که کمیته محترم اخلاق می کوشد تا با توجه به وظایف و رسالتش فضای فوتبال را به سمت پاکی و سلامت سوق دهد ولی شنیده ها حکایت از آن دارد که بعضی ها به دنبال این هستند تا به نحوی با رایزنی باعث تجدیدنظر یا کاهش این محرومیت ها شوند.

هرچند که حکم محرومیت مادام العمر این افراد از فوتبال هنوز معلوم نشده ولی در مورد پرونده محرومیت های مادام العمر نمونه ای مثل محرومیت همیشگی محمد مایلی کهن را داشته ایم که البته او نیز بخشیده شد و حتی توانست سرمربی تیم ملی ایران شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)