خبرگزاری پرسپولیس : تیم های پایه پرسپولیس هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. سه تیم به پیروزی رسیدند و امیدها هم منتظر حکم پیروزی 3 بر صفر خود هستند.

 

 تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان پرسپولیس این هفته حریفان خود را شکست دادند. حریف تیم امیدها هم پس از حضور در زمین، محل مسابقه را ترک کرد.

منوچهر عبدا…نژاد سرمربی تیم امیدها درباره این اتفاق که روز چهارشنبه روی داد، گفت: ما به موقع در زمین حاضر بودیم. آمبولانس کمی با تاخیر آمد اما این در حالی بود که مسئولان تیم حریف هم با 20 دقیقه تاخیر حاضر شدند و لیست دادند و آمبولانس فقط پنج دقیقه پس از آنها در محل حاضر بود. ناظر مسابقه و داور هم اعلام کردند که بازی باید انجام شود.

وی افزود: تیم داوری به همراه تیم ما در زمین حاضر شد و با امتناع تیم حریف از حضور در زمین، داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد. این مساله را به ما هم اعلام کردند و در گزارش آمد که معنای آن پیروزی 3 بر صفر است که البته منوط به رأی کمیته انضباطی است. البته ما کاملا روی پیروزی خودمان در این بازی حساب کرده بودیم و ترجیح می دادیم بازی انجام شود.

گفتنی است؛ امیدهای پرسپولیس امروز هم از ساعت 14 در زمین آیت ا… سعیدی برابر تیم پارسه (داماش) قرار گرفته اند.

و اما پنجشنبه گذشته هم تیم نوجوانان پرسپولیس برابر پارسیان به پیروزی قاطع پنج بر یک دست پیدا کرد. امیر باصری (دو گل) سعید حسین پور، کامران زردچنانی و نیما امامی گل های سرخپوشان را در این بازی به ثمر رساندند.

سعید تهرانی نژاد سرمربی تیم نوجوانان درباره آخرین وضعیت تیم خود گفت: در دو، سه هفته آینده تیم های بالای جدول به مصاف یکدیگر می روند و اگر بچه های ما با هوش عمل کنند و با حمایت باشگاه امتیازات لازم را کسب کنیم، امیدواریم خودمان را تا رده سوم بالا بکشیم. نوجوانان پنجشنبه این هفته برابر تیم فرخی باقرشهر به میدان می روند. این هفته جوانان پرسپولیس هم به یک پیروزی دلچسب خارج از خانه دست پیدا کردند.

شاگردان مجید پروین در ورامین به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کردند. گل های این بازی را نوید صدوری و تامین رضایی به ثمر رساندند.

مجید پروین درباره این بازی گفت: تیم فرخی همه بازی های خود را در ورزشگاه خزانه تهران میزبانی می کرد ولی به ما که رسیدند، گفتند: بازی در ورامین انجام می شود. ما حدود 3 ساعت در راه بودیم و شرایط خیلی بدی بود. بازی هم در حالی انجام شد که ناظر داوری حضور نداشت و داور مسابقه در نیمه دوم تحت تاثیر فشارهای میزبان بود. ولی خدا را شکر که بردیم. فردا هم ساعت 16 در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر تیم سایپا قرار می گیریم. برای این بازی دروازه بان و دفاع وسط اصلی خودمان را به دلیل دو اخطاره بودن در اختیار نداریم.

تیم نونهالان پرسپولیس هم روز جمعه با دو گل محسن چگینی و تک گل شهاب رشنو از روی نقطه پنالتی به پیروزی 3 بر یک برابر راه آهن دست پیدا کرد.

فرامرز سلطانی درباره این بازی گفت: این دیدار به قدری برای راه آهن مهم بود که حتی مدیر عامل آنها در ورزشگاه حاضر شد. حدود هزار تماشاگر هم آوردند. حاشیه های زیادی هم درست شد و روی گل دوم ما که پنالتی بود، حتی داخل زمین ریختند ولی بچه ها با بازی خوبی که ارایه کردند، پیروزی با ارزشی را قاطعانه به دست آوردند.

شایان ذکر است؛ نونهالان پرسپولیس جمعه آتی میزبان تیم امیر کبیر خواهد بود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)